شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

باحکم رییس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجویی منصوب گردید

دکترعلی اکبری رییس محترم دانشگاه ،طی حکمی دکتر مصطفی نعمتی عضو محترم هیات علمی دانشکده پیرادامپزشکی را به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه منصوب نمودند.

به گزارش روابط عمومی ،درحکم دکترعلی اکبری خطاب به دکتر نعمتی آمده است

 با احترام، نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان «سرپرست معاونت دانشجویی» دانشگاه منصوب می­‌شوید. امید است با توکّل به خداوند سبحان و با همدلی، خردورزی و اعتدال، همّت خویش را در انجام برنامه‌ها و راهبردهای دانشگاه به کار گیرید و با توجه به سیاست‌های وزارت متبوع و «جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های کلیِ» ابلاغی، در ارتقاء کیفیت خدمات حوزه‌ی دانشجویی بکوشید و سهمی ارزنده و ماندگار در تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون مداری، پاسخگویی، مأموریت گرایی، اخلاق مداری، خلاقیت و کارآفرینی داشته باشید.‌

دکتر مصطفی نعمتی پیش از این رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام بوده اند.

 

دکترعلی اکبری رییس محترم دانشگاه، در نامه ای از خدمات ارزشمندتان دکتر عبدالعلی کرمشاهی در دوران تصدّی معاونت دانشجویی تقدیر نمود.

درنامه دکترعلی اکبری خطاب به دکتر کرمشاهی آمده است .

    با احترام، نظر به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی، بدین­وسیله از خدمات ارزشمندتان در دوران تصدّی معاونت دانشجویی صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم همواره توان علمی و تجربه گرانقدرتان در مسیر رشد و ارتقاء سطح خدمات آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه ایلام قرار گیرد. از خداوند منّان توفیق، سلامتی و کامیابی هر چه بیشتر جنابعالی را در عرض? خدمات علمی به جامعه ارجمند دانشگاهی و ایران اسلامی خواستارم.

دکتر عبدالعلی کرمشاهی عضو  هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام می باشد.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه ایشان امروز با حضور ریاست محترم دانشگاه و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی برگزار شد،روابط عمومی دانشگاه برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نماید .

باحکم رييس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجويي منصوب گرديد باحکم رييس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجويي منصوب گرديد باحکم رييس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجويي منصوب گرديد باحکم رييس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجويي منصوب گرديد