شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتصاب سرپرست معاونت آموزشی دانشکده علوم پایه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، طی حکمی از سوی آقای دکتر علی اکبری رییس دانشگاه،  آقای دکتر علی نقی‌پور عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به سمت سرپرست معاون آموزشی دانشکده علوم پایه منصوب گردید.

همچنین آقای دکتر علی اکبری، رییس دانشگاه ایلام در نامه ای از خدمات آقای دکتر ابوالحسن فریدونی در زمان تصدی معاونت آموزشی  دانشکده علوم پایه تقدیر نمود.

متن این نامه به این شرح است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر ابوالحسن فریدونی

 عضو محترم  هیأت علمی دانشکده علوم پایه

 سلام علیکم

 

   با احترام، بدین­وسیله از خدمات ارزشمندتان در دوره تصدّی معاونت آموزشی علوم پایه صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم همواره توان علمی و تجربه گرانقدرتان در مسیر رشد و ارتقاء سطح علمی دانشگاه ایلام، بطور مستمر و روزافزون نویدبخش باشد. از خداوند منّان، توفیق، سلامتی و کامیابی هر چه بیشتر جنابعالی را در عرض? خدمات علمی به جامعه دانشگاهی و ایران عزیز خواستارم.

 

متن حکم آقای دکتر علی اکبری رییس محترم دانشگاه ایلام به آقای دکتر نقی پور بدین شرح می­ باشد­:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی نقی‌پور

عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم پایه

سلام علیکم

     با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ مسئولیت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشکده علوم پایهمنصوب می­‌شوید. امید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی و اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم، همّت خویش را با توجه به جهت گیری‌ها و سیاست‌های کلیِ ابلاغی در مسیر ارتقاء کیفیِ برنامه‌های آموزشی و دیگر وظایف محوله به ­کار گیرید. 

روابط عمومی دانشگاه ایلام برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نماید.

انتصاب سرپرست معاونت آموزشي دانشکده علوم پايه