شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی استان ایلام در سالن جلسات دانشگاه ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،سومین نشست  مدیران ومسئولین روابط عمومی های دانشگاه هاومراکزآموزش عالی استان شب گذشته در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

”  فرهاد فتاحی” رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام و دبیر جلسه ضمن قدردانی از حضور و تلاش مسئولین روابط عمومی های حاضر در جلسه وآرزوی قبولی طاعات وعبادات همه مومنان درایام مبارک ماه رمضان، به نقش پر اهمیت روابط عمومی‌ در موفقیت هر سازمانی اشاره نمود و گفت: جایگاه روابط عمومی‌های هر سازمان در برقراری ارتباطات دوسویه درون‌سازمانی و برون سازمانی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی نزدیکی روابط عمومی های مراکزرا درتبادل تجربیات و نظرات و پیشبرد فعالیت ها  مؤثر دانست و  تاکید کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی در کشور ما هنوز آن جایگاه واقعی و ارزشمند خود را پیدا نکرده است، لذا این وظیفه مسئولین هر سازمان می باشد که با توسعه همه جانبه و پیشرفت و ترقی روزافزون، آن را به جایگاه اصلی و  واقعی خود سوق دهند.

فتاحی ضمن تأکید بر لزوم هم اندیشی و برقراری رابطه صمیمانه روابط عمومی ها با رؤسای مراکز،تصریح کرد: مدیران روابط عمومی ها با توجه به اینکه در متن فعالیت های دانشگاهی قرار می گیرند می توانند به عنوان مشاوران رؤسای دانشگاه هاعمل نمایند.

وی با بیان اینکه سکون و تعطیلی در روابط عمومی معنا ندارد، افزود:  روابط عمومی‌های مراکز آموزش عالی به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می‌توانند مراکز را در پیشرفت و تحولات اساسی یاری دهند.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام، ادامه داد: درست است که بسیاری از شما در اکثر برنامه های دانشگاه شرکت می کنید و بار مسئولیت اجرایی برنامه ها را به عهده دارید اما باید بدانید بدون تلاش شما مدیران روابط عمومی برنامه ها با مشکل مواجه خواهند شد.

فتاحی گفت: مدیران روابط عمومی با تلاش  و با اجرای صحیح وظایف خود قادر خواهند بود جایگاه واقعی خویش را در دانشگاه و نزد رؤسای مراکز به دست آورند.

دبیر جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دانشگاه های ایلام، اظهار داشت :  هر کدام از ما به عنوان مسئولین روابط عمومی دانشگاه می‌توانیم با ارائه ایده‌های نو و خلاقانه در انتقال پویایی و نشاط به کلیه سیستم دانشگاه  مؤثر باشیم

 در ادامه این جلسه دکتر”رضا زاده”مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست  دانشگاه با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی در راستای ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی ها بر لزوم داشتن تفکر انتقادی تأکید کرد و گفت: باید سعی کنیم با تفکر انتقادی پیش از آنکه  درصدد نقد رفتار و عملکرد دیگران باشیم سعی کنیم عملکرد خود را در نقد کنیم.وبتوانیم بیش وپیش ازفکرکردن به تغییردیگران،خودراتغییردهیموازتحول درون خودشروع کنیم.

وی با بیان اینکه هرکس باید توقع از خودش را بالاببرد اظهار داشت: افراد باید تلاش کنند از شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارند به درستی در شناساندن خود و عملکردشان به دیگران استفاده کنند.

در ادامه جلسه حاضران به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات روابط عمومی در دانشگاه ها پرداختند.

سومين جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي دانشگاه ها و مراکزآموزش عالي استان ايلام در سالن جلسات دانشگاه ايلام برگزار شد