شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری ترم تابستانی دردانشگاه ایلام

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه ایلام به منظوررفاه حال دانشجویان گرامی،اقدام به برگزاری ترم تابستانی نموده است.که دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزرات علوم تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور می توانندازآن بهره مندشوند.

مقررات، ضوابط وزمان بندی انتخاب واحد ترم تابستان 1394 دانشگاه ایلام

به شرح ذیل می باشد

1-ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوری از تاریخ 94/4/7 لغایت 94/4/16 در محل آموزش دانشکده علوم پایه (آقای مهدی زاده ) صورت می گیرد.

2-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد می باشد

3- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.

4- در صورت عدم مراجعه،انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو،شهریه واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست.

5-اخذ دروس با تداخل کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

6-کلیه کلاسها بصورت حضوری است.

7-طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است

8-دروس 2 واحدی 4 ساعت در هفته ، دروس سه واحدی 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدی 8 ساعت در هفته تشکیل خواهند شد.

9-حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هردرس از  مجموع جلسات آن درس تجاوز نماید نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غیر اینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهد شد

10-دانشگاه در ترم تابستان تسهیلات لازم برای استفاده از خوابگاه وکتابخانه رافراهم می نماید.

11- در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیر ترم تابستانی و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت خواهد بود.

12- دانشجویان سایر دانشگاهها (میهمان ) ضروری است قبل از ورود به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی ,شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است ودر فرم های مذکور قید می شود ، اقدام  نمایید.

13- در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ایلام هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد،تغییر نام درس ،جابجایی،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.

14-در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء عواقب بعدی به عهده دانشجو است  ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

15-پرداخت شهریه بصورت اینترنتی در روزهای ثبت نام توسط خود دانشجو انجام می شود و پس از تایید پرداخت توسط امور مالی ،انتخاب واحد در امور رایانه دانشگاه انجام می گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهای انتخابی مورد نظر، اطمینان حاصل کند.

16-دانشجویان برای اطلاع از محل تشکیل کلاسها براساس گروه بندی انجام شده در برنامه درسی ، هفتگی و امتحانی به آموزش دانشکده علوم پایه مراجعه نمایند.

17- حد نصاب لازم جهت تشکیل کلاس 15 نفر بوده ، اگر تعداد دانشجویان کمتر از حد نصاب بوده و درصورتی که دانشجویان تمایل به پرداخت هزینه تعداد گسری نفرات باشند ، ارایه آن درس بلامانع است.

 

تقویم آموزشی ترم تابستان 94-93

  ثبت نام و انتخاب واحد : 94/4/7لغایت 94/4/16

  شروع کلاسها : 94/4/20

  پایان کلاسها : 94/5/30

  شروع امتحانات : 94/6/1

  پایان امتحانات : 94/6/5

 

  تاریخ ارسال نمرات به دانشگاههای مبداء : از تاریخ 94/60/10 به بعد

 

 

 

 

هزینه واحدهای ترم تابستان

مبلغ به ریال

شهریه ثابت ترم تابستان

900/000

شهریه متغییر دروس عمومی نظری به ازای هرواحد

150/000

شهریه متغییر دروس عمومی عملی به ازای هر واحد

220/000

شهریه متغییر دروس پایه نظری به ازای هر واحد

240/000

شهریه متغییر دروس اختصاصی و اصلی به ازای هر واحد

280/000

هزینه خوابگاه جهت اسکان به هردانشجوی متقاضی

1/500/000

 

برگزاري ترم تابستاني دردانشگاه ايلام