به گزارش روابط عمومی، دانشگاه ایلام به منظوررفاه حال دانشجویان گرامی،اقدام به برگزاری ترم تابستانی نموده است.که دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزرات علوم تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور می توانندازآن بهره مندشوند.
مقررات، ضوابط وزمان بندی انتخاب واحد ترم تابستان 1394 دانشگاه ایلام
به شرح ذیل می باشد
1-ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوری از تاریخ 94/4/7 لغایت 94/4/16 در محل آموزش دانشکده علوم پایه (آقای مهدی زاده ) صورت می گیرد.
2-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد می باشد
3- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.
4- در صورت عدم مراجعه،انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو،شهریه واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست.
5-اخذ دروس با تداخل کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
6-کلیه کلاسها بصورت حضوری است.
7-طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است
8-دروس 2 واحدی 4 ساعت در هفته ، دروس سه واحدی 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدی 8 ساعت در هفته تشکیل خواهند شد.
9-حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هردرس از مجموع جلسات آن درس تجاوز نماید نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غیر اینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهد شد
10-دانشگاه در ترم تابستان تسهیلات لازم برای استفاده از خوابگاه وکتابخانه رافراهم می نماید.
11- در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیر ترم تابستانی و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت خواهد بود.
12- دانشجویان سایر دانشگاهها (میهمان ) ضروری است قبل از ورود به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی ,شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است ودر فرم های مذکور قید می شود ، اقدام نمایید.
13- در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ایلام هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد،تغییر نام درس ،جابجایی،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.
14-در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء عواقب بعدی به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.
15-پرداخت شهریه بصورت اینترنتی در روزهای ثبت نام توسط خود دانشجو انجام می شود و پس از تایید پرداخت توسط امور مالی ،انتخاب واحد در امور رایانه دانشگاه انجام می گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهای انتخابی مورد نظر، اطمینان حاصل کند.
16-دانشجویان برای اطلاع از محل تشکیل کلاسها براساس گروه بندی انجام شده در برنامه درسی ، هفتگی و امتحانی به آموزش دانشکده علوم پایه مراجعه نمایند.
17- حد نصاب لازم جهت تشکیل کلاس 15 نفر بوده ، اگر تعداد دانشجویان کمتر از حد نصاب بوده و درصورتی که دانشجویان تمایل به پرداخت هزینه تعداد گسری نفرات باشند ، ارایه آن درس بلامانع است.
تقویم آموزشی ترم تابستان 94-93 |
ثبت نام و انتخاب واحد : 94/4/7لغایت 94/4/16 شروع کلاسها : 94/4/20 پایان کلاسها : 94/5/30 شروع امتحانات : 94/6/1 پایان امتحانات : 94/6/5
تاریخ ارسال نمرات به دانشگاههای مبداء : از تاریخ 94/60/10 به بعد
|
هزینه واحدهای ترم تابستان |
مبلغ به ریال |
شهریه ثابت ترم تابستان |
900/000 |
شهریه متغییر دروس عمومی نظری به ازای هرواحد |
150/000 |
شهریه متغییر دروس عمومی عملی به ازای هر واحد |
220/000 |
شهریه متغییر دروس پایه نظری به ازای هر واحد |
240/000 |
شهریه متغییر دروس اختصاصی و اصلی به ازای هر واحد |
280/000 |
هزینه خوابگاه جهت اسکان به هردانشجوی متقاضی |
1/500/000 |