شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اعلام کرد: اشتغال به تحصیل 168 دانشجو در مقطع دکترای دانشگاه ایلام/32 نفر امسال جذب شدند

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اعلام کرد: از مجموع 168 دانشجوی مشغول به تحصیل در مقطع دکترا دانشگاه ایلام، تعداد 32 دانشجو امسال از طریق آزمون نیمه متمرکز جذب شدند.

دکتر "جواد چراغی" مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، ضمن اشاره به اتمام مدت زمان تعیین شده جهت ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری که از هفتم تا نهم شهریورماه اعلام شده بود، بیان داشت: 32 دانشجوی مقطع دکترا راه یافته به دانشگاه ایلام از طریق آزمون نیمه متمرکز جذب شده اند، که شامل 22 نفر دانشجوی خانم و 10 نفر دانشجوی آقا هستند.

وی تعداد رشته های مقطع دکتری این مرکز را در 9 کد رشته اعلام کرد و افزود: آموزش زبان انگلیسی، اصلاح نباتات گرایش ژنتیک مولکولی، زراعت گرایش فیزیولوژی گیاهان دارویی، شیمی آلی، شیمی تجزیه، علوم جنگل، زبان و ادبیات فارسی، تغذیه دام، الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث از رشته های مقطع دکتری دانشگاه ایلام می باشند.

دکتر چراغی اظهار داشت: دانشگاه ایلام از سال گذشته تا کنون 2/7 درصد در گروه ادبیات و علوم انسانی، 20 درصد در حوزه الهیات، 31 درصد در حوزه علوم پایه و 1/8 درصد در حیطه علوم کشاورزی در پذیرش دانشجو  رشد داشته است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، پذیرفته شدگان مقطع دکترای این مرکز آموزش عالی را در دو دوره روزانه و شبانه اعلام کرد و گفت: از تعداد 32 دانشجوی پذیرفته شده در این مقطع، 25 نفر برای دوره روزانه و 7 نفر در دوره شبانه مشغول به تحصیل خواهند شد، وی به تحصیل 168 دانشجو دکتری در این مرکز آموزش عالی اشاره کرد و افزود:دانشجویانی که در برهه زمانی اعلام شده به هر دلیلی قادر به حضور در دانشگاه برای انجام ثبت نام و تشکیل پرونده نشدند با موجه بودن دلیل تأخیر می توانند با در تماس بودن با دانشگاه در اسرع وقت اقدام نمایند.

دکتر چراغی با اشاره به ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد، بیان داشت: آغاز نام نویسی از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد نیز بر اساس برنامه‌ زمان بندی شده در دانشگاه ایلام از 16 تا 14 شهریور است. 

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، با تاکید بر این مطلب که پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ایلام بر اساس کد رشته در موعد تعیین شده و با ارائه اصل مدارک لازم به صورت حضوری ثبت نام کنند، گفت: اصل مدرک کارشناسی برای دانشجویان راه یافته به مقطع کارشناسی ارشد، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، شش قطعه عکس پرسنلی، اصل کارت پایان خدمت برای آقایان و حکم مرخصی سالیانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان مطبوع برای کارمندان دولت از جمله مدارکی است که قبول شدگان باید با خود به همراه داشته باشند.

مدير تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام اعلام کرد: اشتغال به تحصيل 168 دانشجو در مقطع دکتراي دانشگاه ايلام/32 نفر امسال جذب شدند