شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام میزبان اولین همایش ملی گفتمان اعتدال است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر محمد علی اکبری رییس دانشگاه ایلام از برگزاری نخستین همایش ملی گفتمان اعتدال با هدف تبیین و ترویج اعتدال بعنوان یک گفتمان سازنده در مسیر بسط زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسعه پایدار در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی اکبری گفت: این همایش در پنج محور اعتدال و نظام سیاسی، مبانی مفهومی و فلسفی اعتدال، اعتدال و نظام فرهنگی، اعتدال و نظام اجتماعی و اعتدال و نظام اقتصادی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: علاقمندان می توانند مقالات خود را در زمینه موضوعات این همایش شامل اعتدال و مردم سالاری دینی، اعتدال و وحدت اسلامی، اعتدال، تحزب و آزادی سیاسی، اعتدال و حوزه عمومی، اعتدال، قومیت ها و وحدت ملی، اعتدال و دینداری، اعتدال و اخلاق، اعتدال و آموزش، اعتدال و فرهنگ نقد، اعتدال و رسانه، اعتدال و اقتصاد مقاومتی، اعتدال و نظام توزیع و مصرف، اعتدال و توسعه پایدار، اعتدال و استقلال اقتصادی و اعتدال و رویکردهای اقتصادی ارسال کنند.

دکتر محمد علی اکبری افزود: اعتدال، همدلی و همزبانی، اعتدال و سرمایه اجتماعی، اعتدال و قانون پذیری، اعدال و امنیت اجتماعی، اعتدال و شایسته سالاری، اعتدال، زنان و خانواده، اعتدال و فرهنگ شهروندی، اعتدال و سبک زندگی، اعتدال و کیفیت زندگی، اعتدال و بهداشت روانی، مفهوم شناسی اعتدال، مبانی معرفت شناختی اعتدال، اعتدال در قرآن، کلام و سیره معصومین(ع)، اعتدال در کلام و سیره امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مفهوم اعتدال در متون تاریخی و ادبی، اعتدال و میان گفتمانیت، اعتدال و ایدئولوژی، مبانی روش شناسی و ابزار سازی اعتدال و نسبت اعتدال و گفتمان و نظام گفتمانی را از دیگر موضوعات مقالات این همایش است.

رییس دانشگاه ایلام گفت: تبیین مفاهیم جدیدی که وارد جامعه می شود ضروری است و در این راستا این همایش با حضور اندیشمندان، محققان، استادان و دانشجویان برای تبیین مفاهیم مربوط به عدالت در جامعه برگزار می شود.

علی اکبری از خبرگزاری ها، مطبوعات و دیگر رسانه های فعال استان خواست با اطلاع رسانی موثر زمینه حضور فعالان، اندیشمندان، محققان و پژوهشگران در این همایش را فراهم کنند.

وی افزود: این همایش دوم و سوم دی ماه سال جاری برگزار می شود و علاقمندان برای ارسال مقالات خود تا 15 مهرماه سال جاری فرصت دارند و دانشجویان، اساتید دانشگاه های سراسر کشور و پژوهشگران، محققان و اندیشمندان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش واقع در ایلام- بلوار پژوهش - دانشگاه ایلام ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس Etedal.ilam.qc.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 32224018 با پیش شماره 084 تماس بگیرند.

استانداری ایلام ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش، فرماندهی مرزبانی، دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی، جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیام نور، باختر، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان و علوم پزشکی ایلام در برگزاری این همایش مشارکت دارند. 

دانشگاه ايلام ميزبان اولين همايش ملي گفتمان اعتدال است