شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان در دانشگاه ایلام گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان در آیینی با حضور ریس دانشگاه ایلام، استاندار، معاونین ایشان، جمعی از مدیران و پژوهشگران هفته گذشته در دانشگاه ایلام افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نمایشگاه که همزمان با سومین روز از هفته ملی پژوهش در محل دانشگاه ایلام افتتاح شد دستاوردهای پژوهشی استان ایلام در قالب 22 غرفه در معرض دید عموم گذاشته شد.
معاون پژوهشی دانشگاه ایلام در این آیین گفت: این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی این دانشگاه و دیگر مراکز آموزش عالی و همچنین برخی از دستگاه های اجرایی استان را به نمایش گذاشته شده است.
دکتر حسین مهدیزاده از محصولات و اختراعات مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی استان به عنوان دیگر آثار تحقیقی ارائه شده در این نمایشگاه نام برد و گفت: این نمایشگاه بمدت 2 روز پذیرای علاقمندان بود.
دیدار استاندار ایلام با پژوهشگران برتر استان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
 

نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان در دانشگاه ايلام گشايش يافت