شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر امید، معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز پنجشنبه 5 آذر 1394 از دانشگاه ایلام بازدید نمود.

در این بازدید آقای دکتر امید پس از بازدید اجمالی شهر ایلام و کسب اطلاع از آثار تخریب سیلاب اخیر، در دانشگاه حضور یافت. ایشان به همراه رییس محترم دانشگاه، دکتر علی اکبری و جمعی از همکاران هیأت رئیسه و حوزه پشتیبانی و منابع انسانی و دفنر فنی با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام و نثار فاتحه به روح پاک این بزرگواران پرداخت و در ادامه از پروژه های عمرانی دانشگاه، شامل راههای دسترسی و تأسیسات زیربنایی، دانشکده های علوم انسانی و کشاورزی و پروژه استخر وموارد دیگر بازدید به عمل آوردند.  

پس از این دکتر امید طی نشست با حضور رییس دانشگاه و معاون پشتیبانی و منابع انسانی مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه آقای دکتر ملابهرامی، معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی گزارش کاملی از وضعیت بودجه، نیروی انسانی، پروژه های عمرانی، شاخص های عملکرد کلیدی و توانمندی های دانشگاه ارائه نمود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بیان داشت علیرغم وضعیت نامناسب اعتبارات دانشگاه ایلام خوشبختانه توانمندی

های زیادی وجود دارد که ازآن جمله می توان به جذب اعتبارات استانی، ملی وسایر وزارت خانه ها و نیز کمکهای خیرین اشاره داشت.

وی افزود: دانشگاه ایلام خوشبختانه  در اجرای حسابداری تعهدی مدعی است.دانشگاه ایلام در اجرای حسابداری تعهدی جزو دانشگاههای پیشتاز کشور بوده و این آمادگی را دارد که کارگاههای تخصصی در این خصوص برگزار کند.

آقای دکتر امید در این بازدید طی مصاحبه ای با اصحاب رسانه به طرح نظرات خود درباره سیاست های وزارت علوم و نیز وضعیت دانشگاه ایلام پرداخت.

آخرین برنامه ایشان جلسه با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بود که طی آن موفقیت های دانشگاه و زمینه های دستیابی به اهداف آتی مطرح گردید.

بازديد معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه ايلام بازديد معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه ايلام بازديد معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه ايلام بازديد معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه ايلام بازديد معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه ايلام