شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه و هیئت همراه از پروژه عمرانی آموزشکده کشاورزی دهلران

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر علی اکبری، رییس محترم دانشگاه، به همراه معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مشاور و رئیس حوزه ریاست و مشاور حوزه فنی بازدیدی از پروژه آموزشکده کشاورزی در شهرستان دهلران بازدید نمودند و در جریان جزئیات مراحل ساخت و تکمیل آن قرار گرفتند.

این آموزشکده زیر نظر دفتر طرح های عمرانی دانشگاه با زیر بنای 5800 متر مربع در حا ساخت است و فضای داخلی آن در سه طبقه با امکاناتی شامل 19 کلاس درس، 4 آزمایشگاه، 10 اتاق اساتید، 2 کتابخانه و 2 سایت کامپیوتر می باشد، فاز اول این پروژه از سال 1390 آغاز گردید و در پایان سال 1393 با پی گیری های مسئولین وقت و  دکتر علی اکبری قرارداد تکمیل آن منعقد گردید . پیشرفت فیزیکی این پؤوژه در حال حاضر 80 درصد است و امید است که تا پایان خرداد ماه 1395 مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر علی اکبری طی این سفر از پیشرفت فیزیکی آموزشکده کشاورزی دهلران ابراز رضایت نمود و با تشکر از دفتر طرح های عمرانی و پیمانکار محترم آن بیان نمود که با افتتاح این آموزشکده شهر دهلران در مسیر توسعه علمی و عملیاتی رشته کشاورزی قرار گیرد.

بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد رئيس دانشگاه و هيئت همراه از پروژه عمراني آموزشکده کشاورزي دهلران