شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید آقای دکترحمیدرضا طیبی از دانشگاه ایلام

به گزارش روابط عمومی، آقای دکترمحمد علی‌اکبری، ریاست محترم دانشگاه  در جریان بازدید آقای دکترحمیدرضا طیبی  از دانشگاه ایلام، بیان داشت: همکاری جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان شایسته‌ی تقدیر است و این همکاری و همدلی منشاء فعالیت مشترک سازنده و تاثیرگذاری بوده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام از نظر جمعیت دانشجویی به کل جمعیت استان دارای شرایط ویژه ای است و جزء استان‌های اول کشور در این زمینه هستیم، ادامه داد: مراکز علمی کاربردی استان در این زمینه توانسته‌اند اعتماد بسیاری از متقاضیان تحصیل در مقاطع عالی را کسب کرده اما مدیران مراکز باید در جهت تربیت کارآفرین آچار به دست تلاش بیشتری کنند.

ریاست  دانشگاه ایلام نگاه مدیریت استان به دانشگاه و نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی در بررسی و ارائه راه‌حل برای مسائل استان بسیار مثبت ارزیابی کرد وافزود: امیدواریم جهاددانشگاهی و مراکز آموزش عالی استان از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و حضور جهاددانشگاهی در جلسه‌های شورای فرهنگی دانشگاه را در برنامه‌ریزی هدفمند فرهنگی و اجرای تاثیرگذاراین برنامه‌ها موثر دانست و از  حضور خبرگزاری ایسنا در دانشگاه قدردانی کرد.

آقای دکتر علی‌اکبری ضمن تقدیر از برنامه‌ی مناظرات دانشجویی این برنامه‌ها را با همراهی کرسی‌های آزاداندیشی گامی مثبت برای نهادینه کردن فرهنگ انتقاد دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری نیرو‌های خوش‌فکر و پر‌کار جهاددانشگاهی شاهد اعتلای آموزش عالی در استان باشیم.

وی رمز موفقیت جهاددانشگاهی را تفکر جهادی عنوان کرد و گفت: این روحیه و تفکر در همکاران جهادگر دانشگاهی در ایلام به وضوح قابل مشاهده است و عملکرد آنان بازتاب این ویژگی ارزشمند است.

بازديد آقاي دکترحميدرضا طيبي  از دانشگاه ايلام بازديد آقاي دکترحميدرضا طيبي  از دانشگاه ايلام بازديد آقاي دکترحميدرضا طيبي  از دانشگاه ايلام بازديد آقاي دکترحميدرضا طيبي  از دانشگاه ايلام