شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اخلاق مداری در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس میخواهد با مدیریت جدید دانشگاه کار کند باید برنامه مکتوب داشته باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر علی اکبری سرپرست محترم دانشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و آزاد سازی خرمشهر گفت: دانشگاه ایلام با مأموریت های مشخص به عنوان یک سرمایه ملی در استان مطرح بوده و با تأکید بر توسعه همه جانبه و متوازن، برای تثبیت و تحکیم جایگاه اول علمی، پژوهشی در استان تلاش می کند.

آقای دکتر علی اکبری با بیان اینکه ما در این مملکت وقتی برای تلف کردن نداریم در خصوص برنامه های مدیریتی خود در دانشگاه گفت: اگر کسی در دانشگاه به کار گرفته میشود باید تجربه لازم را داشته باشد وبرنامه مدون و قابل اجرا در دست داشته باشد.

با بیان اینکه دانشگاه ایلام نماد آموزش عالی استان ودانشگاهی است پیشتاز قانون مدار، پاسخگو، مأموریت گرا، با اخلاق، خلاق وکارآفرین،تصریح کرد:  رئیس دانشگاه وظیفه دارد سیاست های کلی را براساس قانون اعلام کند و براساس قانون جهت گیری ها و سیاست ها را اعمال نماید و هیچگاه نمیتواند بی توجه به قوانین جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبری عمل کند.

وی با اشاره به این نکته که باید به سوی قانون مندی حرکت کنیم گفت: معتقدیم افرادی که به آنها اختیارات داده می شود باید نسبت به اختیاراتی که به آنها داده شده پاسخگو باشند وپاسخگویی را وظیفه خود میدانیم.

سرپرست دانشگاه ایلام اظهار داشت:  بردن دانشگاه به حاشیه را ظلم به دانشگاه میدانیم و از شما کمک میخواهیم نگذارید دانشگاه به سمتی غیراز مسئولیت اصلی اش برود.

وی مسئولیت و رسالت اصلی دانشگاه را ارتقاء و پیشرفت در حوزه های آموزش، پژوهش و فرهنگ دانست و ابراز داشت: بحث منزلت و شأن اساتید و دانشجویان و ارباب رجوع  از مشکلات استان ایلام است لذا اخلاق مداری در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد.

آقای دکتر علی اکبری با اشاره به محرومیت های استان خاطرنشان کرد: استان ایلام نیاز به خلاقیت و نوآوری و خود باوری و کارآفرینی دارد و مدیران ما نمی توانند با روز مرگی و رکود دانشگاه را پیش ببرند.

وی با تأکید بر این موضوع که دانشگاه باید خلاق  و کارآفرین باشد، تصریح کرد:هرکس میخواهد با مدیریت جدید دانشگاه کار کند باید برنامه مکتوب داشته باشد به مدیران قبلی ابلاغ شده که عملکرد قدیم خود را به همراه برنامه جدید نوشته و ارائه دهند.

سرپرست محترم دانشگاه افزود: مدیران جدید باید با برنامه ی جدید دانشگاه که تدوین شده و تحویل وزیرعلوم هم شده است نوع مدیریت خود را متناسب با برنامه های دانشگاه تغییر دهند و همکاری های مؤثر با نهادهای دانشگاهی داشته باشند.

آقای دکتر علی اکبری به تاریخچه تأسیس دانشگاه اشاره و یادآور شد: دانشگاه در سال 55 با دو رشته کاردانی دامپروری و با عنوان یکی از واحدهای اقماری دانشگاه رازی کرمانشاه شروع به کار نمود اما در سال 70 با تدبیر مدبرانه مقام معظم رهبری رسماً بعنوان دانشگاه ایلام شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: بعد دو دهه از تشکیل این دانشگاه الحمدالله در حال حاضر با 7 دانشکده، 82 رشته تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی، 175 هیئت علمی تمام وقت و بیش از شش هزار دانشجو فعالیت می کند.

آقای دکتر علی‌اکبری اظهار داشت: دانشگاه در حوزه دانشجویی، علاوه بر بسیج که یک مجموعه فراتشکلی است در قالب دو تشکل دانشجویی، 15 کانون فرهنگی و 39 انجمن علمی فعالیت دارد که این نشان از پویایی و بالندگی دانشگاه و دانشجویان است.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید برای 4 رشته مهندسی شیمی، برق قدرت، فیزیک و آبخیزداری برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیریم وهمچنین برای راه اندازی دانشکده دهلران برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه ایلام در خصوص تعامل با کشور عراق بیان کرد: در بازدیدی که مسئولان عراقی از استان داشته اند برای بازدید از دانشگاه استان واسط برنامه ریزی شده و تعامل با سایر دانشگاه های این کشور و جذب دانشجو در دستور کار قرار گرفته است.

اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد اخلاق مداري در سرلوحه کار دانشگاه قرار دارد/هرکس ميخواهد با مديريت جديد دانشگاه کار کند بايد برنامه مکتوب داشته باشد