شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن بزرگ هفته خوابگاه ها

به گزارش روابط عمومی،  جشن هفته خوابگاه ها با تلاش کانون هلال احمر دانشگاه ایلام  شب گذشته با حضوردکتر علی اکبری، ریاست محترم دانشگاه،  معاونین  و استقبال پر شور دانشجویان عزیز در سالن آیت اله حیدری دانشگاه برگزار شد.

 

در ابتدای این جشن آقای دکتر کرمشاهی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، اعیاد شعبانیه و هفته خوابگاه ها،گفت: 26اردیبهشت تا 1 خرداد ماه هفته خوابگاه ها  اعلام شده تا فرصتی برای رسیدگی بهتر و بیشتر مسئولین دانشگاه نسبت به خوابگاه ها باشد.

دکتر کرمشاهی با اشاره به هدف از اجرای برنامه های تعیین شده در این هفته اظهار داشت: ترویج اصول صحیح زندگی خوابگاهی، جلب مشارکت دانشجویان در مدیریت های اجرایی و کارآفرینی و ترویج ورزش در محیط های خوابگاهی، از طریق اجرای مسابقات ورزشی، واجرای بازی های بومی محلی، و مسابقات آشپزی و فراهم شدن نشاط و سلامت و تندرستی در زندگی خوابگاهی از اهداف برنامه های هفته خوابگاه ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه تمام فعالیت معاونت دانشجویی برآورده شدن نیاز دانشجویان ورضایت آنان است، افزود:  بررسی وضعیت خوابگاه ها و پیگیری مشکلات و خواسته های دانشجویان خوابگاهی در رأس برنامه های دانشگاه در این هفته قرار دارد.

وی در پایان با دعوت از دانشجویان برای شرکت گروهی و پرنشاط در این برنامه ها تصریح کرد: پیاده روی بزرگ دانشجویی، مسابقات عکس و خاطره و انتخاب اتاق نمونه از دیگر برنامه های معاونت دانشجویی در هفته خوابگاه ها خواهد بود.

 

درادامه این جشن خانم دکتر صالحی پور، مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه، بیان داشت: فعالیت های ورزشی دانشجویی در دانشگاه از جایگاه و کیفیت مناسبی برخوردار است که حضور پررنگ تر دانشجویان، فضایی با نشاط و سرشار از انرژی را در دانشگاه مهیا خواهد کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به فعالیت های ورزشی صورت گرفته در دانشگاه و ارائه گزارشی از عملکرد تربیت بدنی دانشگاه، گفت: فعالیت های ورزشی رشدی صددرصدی داشته که کسب مقام دوم فوتسال غرب کشور، اعزام تیم های دختران و پسران به دومین المپیاد ورزش های همگانی وزارت علوم، از جمله این فعالیت هاست.

شایان ذکر است اجرای مسابقه، موسیقی زنده که توسط دانشجویان هنرمند دانشگاه ایلام اجرا شد و اهداء هدیه شب به یاد ماندنی را برای دانشجویان عزیز رقم زد.