شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید پرفسور خزنده شناس امریکایی از واحد فناوری سرپنتاریوم مرکز رشد دانشگاه ایلام

به گزارش روابط عمومی، آقای پروفسور استیون اندرسون، استاد بازنشسته دانشگاه های آمریکا متخصص حشرات و خزندگان از واحد فناور سرپنتاریوم مرکز رشد دانشگاه ایلام بازدید کرد.در این بازدید آقای دکتر سالکی، مدیر مرکز رشد دانشگاه و آقای دکتر مبارکی رییس بخش موزه و تاریخ طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز حضور داشتند.

پروفسور استیون اندرسون پس از مشاهده یکی از نمونه های واحد سرپنتاریوم بنام افعی دم عنکبوتی بیان داشت: این نوع افعی در رسته بی نظیر ترین مارها در دنیا قرار دارد و سیستم شکارش در بین تمام مارها منحصر به فرد است.

استاد بازنشسته دانشگاه های آمریکا پس از بازدید از این نوع مار کمیاب در جریان نحوه فعالیت واحد فناور سرپنتاریوم مرکز رشد قرار گرفت و ضمن اظهار خشنودی از اجرای این طرح در استان ایلام و حمایت مرکز رشد دانشگاه ایلام از این طرح ابراز امیدواری داشت که با هدایت و حمایت بیشتر از این طرح میتوان بخوبی به مرحله تولید و تجاری سازی رسید.

 وی همچنین زهر مار و عقرب را نوعی الماس در سیستم دارویی و پزشکی دنیا دانست و افزود:  روز به روز به اهمیت داشتن این ماده افزوده میشود و در دنیا متقاضیان زیادی برای این محصول وجود دارد همان گونه که خود من برای دیدن این نوع جانور تا اینجا آمده ام. وی در پایان حمایت مرکز رشد دانشگاه را به عنوان یک مرکز علمی در استان و کشور از این گونه طرح ها را قابل ستایش دانسته و از مدیر مرکز رشد دانشگاه تشکر نمود.

بازديد پرفسور خزنده شناس امريکايي از واحد فناوري سرپنتاريوم مرکز رشد دانشگاه ايلام بازديد پرفسور خزنده شناس امريکايي از واحد فناوري سرپنتاريوم مرکز رشد دانشگاه ايلام بازديد پرفسور خزنده شناس امريکايي از واحد فناوري سرپنتاريوم مرکز رشد دانشگاه ايلام