شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تمدید حکم رئیس دانشکده کشاورزی، انتصاب سرپرست مرکز رشد و کارآفرینی و انتصاب سرپرست گروه آموزشی مهندسی آب و خاک

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، طی احکامی جداگانه از سوی دکتر علی اکبری رییس محترم دانشگاه، حکم دکتر مسعود بازگیر عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی تمدید، دکتر رضا یگانه عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی  به عنوان سرپرست مرکز رشد و کارآفرینی و دکتر اقبال احسان زاده به عنوان سرپرست گروه آموزشی مهندسی آب و خاک  منصوب گردیدند .

در حکم دکتر علی اکبری خطاب به دکتر یگانه آمده است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا یگانه

عضو محترم هیأت علمی دانشکده کشاورزی

 با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ مسئولیت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان «سرپرست مرکز رشد و کارآفرینی» دانشگاه منصوب می­‌شویدامید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی و اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء جایگاه و سطح خدمات این مرکز کامیاب باشید و با توجه به «جهت‌گیری‌ها و اهداف کلّیِِ» ابلاغی و اهمیت و نقش مؤثر این مرکز، همّت خویش را در تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌گرایی، خلاقیت و کارآفرینی بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام وظایف محوله خواستارم.

متن حکم رییس دانشگاه به دکتر احسان زاده به این شرح است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر اقبال احسان زاده

عضو محترم هیأت علمی دانشکده کشاورزی
  با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ مسئولیت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان «سرپرست گروه آموزشی مهندسی آب و خاک » منصوب می­‌شویدامید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی و اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء سطح کیفی خدمات گروه کامیاب باشید و  با توجه به «جهت‌گیری‌ها و اهداف کلّیِِ» ابلاغی و اهمیت و نقش مؤثر این گروه آموزشی، همّت خویش را در تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌گرایی، خلاقیت و کارآفرینی بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام وظایف محوله خواستارم.

روابط عمومی دانشگاه برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نماید.