شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر رئیس محترم دانشگاه از همدلی دانشجویان و همکاری مسئولانه عوامل اجرایی در جریان سیل اخیر

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی اکبری رییس محترم دانشگاه در پیامی ضمن تقدیر از اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه ایلام از همدلی دانشجویان و همکاری مسئولانه عوامل اجرایی در جریان  سیل اخیر قدر دانی نمود.

در این پیام آمده است.

بنام خداوند جان و خرد

 

اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه ایلام:

ماجرای باران شدید وجاری شدن سیلاب، هرچند که به طور ناخواسته و غیر منتظره دانشگاه را با بحرانی جدی و خساراتی وسیع مواجه ساخت، اما سبب شد تا عهد و پیوند ما با شما عزیزان مستحکم تر شود. استحضار دارید که طی چند روز اخیر، مجموعه خادمان دانشگاه با عنایت حق و عزم و همت شبانه روزی تلاش نمودند تا وضعیت خدماتی و رفاهی دانشجویان در خوابگاه‌ها، سلف سریس و حمل و نقل  حتی در ایام تعطیل سامان خوبی داشته باشد، تا حدی که به تدبیر مدیریت عالی استان، جلسه ستاد بحران استان برای بررسی مشکل سیلاب با حضور دستیار ویژه و معاون محترم رییس جمهور در دانشگاه ایلام برگزار گردید که این موجب سربلندی است.

با این حال، باید صادقانه اذعان نمایم که علی رغم همه پیگیری‌های صورت گرفته و زحمات کشیده شده، اگر صبر و شکیبایی دانشجویان عزیز، به ویژه خواهران ساکن در خوابگاه ها نبود، فرصت و فضای آرامی که بتوان به انجام شایسته وظایف پرداخت، امکان پذیر نمی‌شد. بدون تردید این صبر و متانت نشانگر افزایش و ماناییِ سرمایه معنوی دانشگاه است و مهر تأییدی است براعتماد دانشجویان به عزم مدیریت دانشگاه در اصلاح و بهبود وضعیت جاری زندگی و تحصیلشان. همچنین، اعلام آمادگی دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی برای کمک به آسیب دیدگان از سیل، شاهدی روشن و افتخار آمیز شد بر ارتقای آستانه مسئولیت پذیری دانشجویان عزیز در ساختن جامعه ای اخلاقی و اعتلای میهن اسلامی.

مدیریت دانشگاه مراتب سپاس و امتنان خود را از همت و حضور همه دست اندکاران در این رویداد صمیمانه اعلام می نماید، به ویژه تقدیر از وزارت محترم علوم،مشاور، معاونین و مدیران ستادی وزیر برای ابراز همدردی و آمادگی همکاری؛ قدردانی از استاندار محترم، معاونین ارجمند استاندار و اعضای ستاد بحران به ویژه مدیران محترم  عامل جمعیت هلال احمر و آب و فاضلاب استان به جهت کمک بی دریغ در تأمین و توزیع آب معدنی و آشامیدنی در خوابگاه‌ها؛ امتنان ویژه از معاونت پشتیبانی ، عوامل اداری و واحد تأسیسات  دانشگاه که با جد و جهد تمام در دو نوبت به ترمیم خط لوله انتقال آب دانشگاه پرداختند؛ سپاس شایسته از معاونت‌های محترم دانشجویی و فرهنگی که در پیگیری مشکلات دانشجویان و گشایش راه گفتگوی صمیمی و صادقانه با آنان در اطلاع رسانی درست و دقیق و تسریع در اقدامات بایسته پیشقدم شدند؛ تشکر از حوزه عمرانی و فضای سبز که در پاکسازی معابر دانشگاه همت کردند؛ و در نهایت، سپاس فراوان از دانشجویان ارجمندی که ما را در انجام وظیفه یاری کردند. در این رویداد، بار دیگر همدلی و همزبانی دانشجویان با مسئولین به بار نشست و میوه شیرینِ اعتماد به «تدبیر و امید» دولتِ اعتدال را به ارمغان آورد. از خدای منّان برایتان زندگی با عزت و سعادت آرزومندم.

خدایا چنان کن سرانجام کار             تو خشنود باشی و ما رستگار

 

با احترام

دکتر محمد علی‌اکبری

رئیس دانشگاه ایلام

9 آبان 1394

تقدير رئيس محترم دانشگاه از همدلي دانشجويان و همکاري مسئولانه عوامل اجرايي در جريان سيل اخير