شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-94

دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان صادر کرد . به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح است :

 

به نام خداوند جان و خِرَد

خدای را شاکریم که دیگربار توفیق ورود به فصل مهرِ دانش و فرزانگی را یافتیم. تقارنِ بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و خاطره شجاعت و فداکاریِ فرزندان غیور و عزتمند ایران زمین را پاس می‌داریم. اینک در آستانه سومین سال فعالیت دولتِ «تدبیر و امید» که طلیعه آن مزیّن به «همدلی و همزبانیِ دولت و ملت» است و برگی نو از از شادابی و شکوفاییِ دانشگاه ورق می‌خورد، فرصت را مغتنم شمرده و حضور مجدد و مبارک یکایک دانشجویان، به ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام را صمیمانه خیر مقدم و شادباش عرض می‌نمایم.

دانشگاه ایلام به عنوان نماد آموزش عالی استان، بر نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعیِ جامعه واقف است و مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانه تمامی دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و کارکنان شریف به رسالت دانشگاه در عرصه پیشتازی علمی،قانونمداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق مداری، خلّاقیت و کارآفرینی جامه عمل بپوشاند. اینجانب به نوبه خویش امیدوارم در سال تحصیلی جدید، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی بپردازند و حضور حقیقی و تأثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند. 

مدیریت دانشگاه ایلام با استعانت از خدای مهربان خواهد کوشید تا با تکیه بر ایمان و علم و با مشی اعتدال‌گرایی، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان روشن نگه دارد و از هیچ قدمی برای خلقِ بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بومِ گهربار دریغ نورزد. و اطمینان واثق داریم که در این وادی دشوار، نقد و نظرِ مشفقانه همه دوستداران رشد و اعتلای ایران اسلامی راهگشا خواهد بود. بار دیگر از درگاه الهی برای تمامی دانشگاهیان و عموم فرهنگیان و فرهیختگان عزیز، موفقیت، بهروزی، نیک‌فرجامی را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم.

پيام تبريک رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت آغاز سال تحصيلي 95-94