شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پنجمین جشنواره حرکت در دانشگاه ایلام به فعالیت خود پایان داد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره حرکت امروز دوشنبه در دانشگاه ایلام با حضور مهندس کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ، دکتر مهرعلیزاده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام ، دکتر ملابهرامی معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر نعمتی معاون محترم دانشجویی ، دکتر رضازاده مشاور محترم رییس و مدیر حوزه ریاست، اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان با نشاط دانشگاه ایلام برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام: دانشگاه ایلام در اولین جشنواره بین المللی حرکت حضور خواهد داشت

دکتر مصطفی نعمتی، معاون محترم دانشجویی دانشگاه ایلام در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره حرکت ضمن تسلیت به خاطر حادثه ناگوار منا و خیر مقدم به حاضرین و خسته نباشید به دانشجویان عزیز اظهار داشت: پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی از شنبه گذشته در دانشگاه ایلام آغاز شد و در این جشنواره، 30 انجمن علمی دانشجویی دانشگاه ایلام دستاوردهای خود در دو بخش نمایشگاهی و کتبی در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری به نمایش گذاشتند و جشنواره حرکت هر سال در دو سطح دانشگاهی و ملی برگزار می شود و دارای دو بخش است که در بخش اول فعالیت انجمن های علمی در زمینه های آموزشی و ترویجی، تالیف کتاب، اختراع، کارآفرینی مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان به جشنواره ملی راه می یابند.
وی بیان داشت: بخش اول این جشنواره در دانشگاه ایلام خرداد ماه سال جاری با داوری فعالیت انجمن های علمی دانشجویی در محورهای 10 گانه برگزار شد و برگزیدگان به مرحله ملی جشنواره راه یافتند.
معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: اکنون بخش دوم جشنواره بصورت نمایشگاهی برگزار شده و انجمن های علمی دستاوردهای یکساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند که در پایان از غرفه ها و انجمن های علمی برتر تجلیل خواهد شد و اظهار داشت دانشگاه ایلام امسال در بخش نمایشگاهی هشتمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین المللی حرکت که از تاریخ 18 تا 20 مهرماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، شرکت می کند.
در این آیین برگزیدگان پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت معرفی و تجلیل شدند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام : اصل و اساس سیاست بین المللی و داخلی جمهوری اسلامی ایران، دانش بنیان است.

مهندس  حسین کلانتری در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه ایلام بیان داشت: تیم دیپلماسی کشورمان با توانمندی علمی و تسلط بر آخرین دانش روز در عرصه بین المللی، در نبرد سیاسی با قدرت های جهانی به موفقیت رسید.
وی افزود: دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و یارانش به خاطر توان علمی بالا در عرصه بین المللی یکی از بزرگترین دستاوردهای عرصه دیپلماسی جهانی را برای کشورمان بدست آوردند.
وی اظهار کرد: نقش دانش، مهارت و تسلط در عرصه دیپلماسی در موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مقابل قدرت های بزرگ جهانی مشهود است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: فاجعه منا ثابت کرد خروجی نبود مدیریت علمی چیست و حاکمان آل سعود به دلیل نداشتن علم مدیریت صحیح این حادثه غم انگیز را برای جهان اسلام و جامعه بشری رقم زدند.
مهندس کلانتری افزود: اما در مقابل دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل و در عرصه بین المللی با زبانی سخن گفت که همه دنیا پسندید و تیم عربستان را با مشکل مواجه کرد.
وی با بیان اینکه لحن و سبک بیان مبتنی بر دانش متناسب با شرایط و ضرورت تغییر می کند اظهار کرد: دیپلماسی دانش بنیان یعنی اینکه بدانید در کجا چه حرفی بزنید که هزینه نداشته باشد و دستاوردهایی نیز برای کشور به ارمغان بیاورد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: اگر دنبال دولت الکترونیک و مدرن هستیم باید همه بخش های آن دانش بنیان باشد که ریشه اصلی آن در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور است.
کلانتری افزود: دانشگاه ها در نظام اسلامی از مرحله علم آفرین و کارآفرین به ارزش آفرین و ثروت ساز رسیده اند و باید نقش خود را در ایجاد ایران سرافراز و پیشرفته بخوبی ایفا کنند

شایان ذکر است برگزیدگان پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در بخش های مختلف به این ترتیب معرفی  و مورد تقدیر قرار گرفتند

ردیف

عنوان

توضیحات

1

دبیر شورای دبیران

پژمان لطفی

2

برنامه های آموزشی

علوم باغبانی (پژمان لطفی)

3

برنامه های ترویجی

حامیان محیط زیست(فرشاد روشنی)

4

مسابقه

نرم افزار(محمد سجاد صفرپور)

5

اختراع

شیمی(فائزه شهدوست فرد)

6

تالیف کتاب

علوم قران

 

 

 

7

 

 

 

پژوهشی

 

 

مقام اول(حامیام محیط زیست)

مقام دوم(شیمی)

مقام سوم(زبان انگلیسی)

مقام چهارم(علوم قران)



8

 

 

 

دبیران برگزیده

 

 

مقام اول (پژمان لطفی)

مقام دوم (رسول نجفی)

مقام سوم (محمد سجاد صفرپور)

9

کارآفرین

نرم افزار

10

 

 

 

نشریه

 

 

اول  (میرکان)

دوم  (دامپزشکی)

سوم  (بیومگ)

چهارم  (زبان انگلیسی)

پنجم  (گیاه پزشکی)

11

انجمن علمی برگزیده

دامپزشکی

12

غرفه برتر دانشگاه

معماری

13

غرفه دانشکده کشاورزی و پیرادامپزشکی

حامیان محیط زیست

14

غرفه دانشکده فنی مهندسی و علوم پایه

نرم افزار

15

غرفه الهیات و علوم انسانی

تربیت بدنی