شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه هم اندیشی نقش شیعیان در تحولات آخرالزمان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز هم ‌اندیشی استادان  و نخبگان دانشگاه ایلام، کارگاه هم اندیشی نقش شیعیان در تحولات آخرالزمان با نگاهی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، کارگاه هم اندیشی نقش شیعیان در تحولات آخرالزمان با نگاهی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عصر روز چهارشنبه هیجدهم دی ماه با حضور جمعی از اساتید و با تدریس حجت الاسلام نخاولی در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

حجت الاسلام نخاولی در این کارگاه با اشاره به وجود نظریه‌های مطرح در غرب درباره آخرالزمان از جمله نظرات هانتیگتون و فوکویاما، تأکید کرد که تقابل نهایی در آخرالزمان بین تمدن اسلام و تمدن غرب اتفاق  خواهد افتاد و اگر شرایط به همین منوال پیش برود با توجه به موج گرایش به اسلام در کشورهای غربی همچون فرانسه، در نهایت تمدن اسلامی غالب خواهد شد و بر اساس روایات متقن، ایرانیان در این تحولات نقش محوری دارند.

حجت الاسلام نخاولی در ادامه توضیحاتی را درباره نگاه یهودیان و مسیحیان درباره آخرالزمان ارائه داد و در پایان به سئوالات مطرح شده پاسخ های لازم را ارائه کرد.

کارگاه هم انديشي نقش شيعيان در تحولات آخرالزمان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه هم انديشي نقش شيعيان در تحولات آخرالزمان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه هم انديشي نقش شيعيان در تحولات آخرالزمان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه هم انديشي نقش شيعيان در تحولات آخرالزمان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد