شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

عباس احمدی همکار شریف دانشگاهی موفق به اخذ کمربند مشکی‌ دان شش رشته تکواندو شد

به دنبال برگزاری آزمون کشوری ارتقاء کمربند در رشته تکواندو، آقای عباس احمدی همکار شریف دانشگاهی موفق به اخذ کمربند مشکی‌ دان شش شد.

  به گزارش روابط عمومی، به دنبال برگزاری آزمون ارتقا کمربند در رشته تکواندو و به صورت کشوری که به صورت متمرکز در اهواز برگزار گردید، آقای عباس احمدی همکار شریف دانشگاهی، پیشکسوت با اخلاق، مربی و داور مطرح این رشته ورزشی موفق شد؛ بعد از گذر از قسمتهای مختلف این ارتقاء آزمون، کمربند دان شش تکواندو را اخذ نماید.

بنا به این گزارش: عباس احمدی متولد 1362 از پرسنل دانشگاه ایلام و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می‌باشد  که فعالیت خود در رشته تکواندو را از سال 1373 شروه کرده است که خوشبختانه در این مدت موفقیت‌های متعددی همچون قهرمانی در رقابت‌های بین المللی ونکور کاندا (2004)، قهرمانی در رقابت‌های بین‌المللی لندن در سال 2006 (برای اولین بار در تاریخ این رشته در استان ایلام)، دو دوره قهرمانی لیگ برتر همراه با تیم‌های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی و نایب قهرمانی رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی را کسب نماید.

این گزارش می‌افزاید: آقای احمدی چند سالی است در حوزه مربی‌گری هم فعالیت دارد و از جمله موفق شد برای اولین بار تیم تکواندو دانشجویی دانشگاه ایلام را با کسب یک مدال طلا و دو برنز به مقام سوم مسابقات کشوری دانشجویان برساند.

روابط عمومی دانشگاه ایلام برای آقای عباس احمدی آرزوی موفقیت بیشتر در تمام عرصه‌های زندگی و بخصوص در رشته رزمی تکواندو را دارد.