شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 در استان ایلام با حضور 7120 داوطلب برگزار می‌گردد

دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ایلام اعلام نمودند که این آزمون همزمان با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در استان ایلام با حضور 7120 داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی بر اساس دستورالعملهای تدوین شده توسط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌گردد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام درباره روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در استان ایلام، بیان داشت: این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، 16، 17 و 18 مرداد 1399 در حوزه های دانشگاه ایلام، آزاد، پیام نور و موسسه آموزش عالی باختر براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.
دکتر نعمتی در زمینه آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری، گفت: مجموعاً 7120 نفر داوطلب شامل: 3302 داوطلب زن و 3818 داوطلب آقا در استان ایلام داوطلب شرکت در این آزمون هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ایلام افزود: با توجه به وجود پدیده بیماری کرونا و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، امسال محل‌های برگزاری آزمون افزایش یافته است.
ایشان در ادامه تاکید نمودند که تمام فضاها و وسائل موجود در حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی خواهند شد.

دکتر نعمتی در زمینه روند شرکت داوطلبان در آزمون، گفت: داوطلبان لازم است مشخصات شناسنامه‌ای، ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) و اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه خود را کنترل نمایند و در صورت هر گونه مغایرت به باجه رفع نقص، واقع در سازمان مرکزی دانشگاه ایلام مراجعه نمایند.
وی افزود: شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح می‌باشد و درب حوزه‌های امتحانی از ساعت شش و سی دقیقه باز خواهد بود و راس ساعت هفت و سی دقیقه بسته خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با بیان اینکه سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، تمهیدات لازم را برای برگزاری این آزمون اندیشیده که این امر به صورت دقیق در برگزاری آزمون اجرا می‌گردد، یادآور شد: آزمون با دقت تمام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با حضور نمایندگان اداره بهداشت استان برگزار می‌گردد.

دکتر نعمتی، افزود: انتظار می‌رود داوطلبان برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، موارد ذیل را رعایت نمایند:

1-به موقع در محل آزمون حضور یابند؛

2-برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید؛

3-از تردد بی‌مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید؛

4-هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایند؛

5-همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد؛
6-حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می‌باشند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود؛

7-در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان جداً خودداری نمایند؛
8- پیش بین لازم برای پذیرایی (آب معدنی کیک) انجام شده، اما توصیه می‌شود که داوطلبین خود این موارد را تهیه و با خود همراه داشته باشند.