شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد

دانشگاه ایلام با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی را در ابان سال جاری برگزار می‌نماید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر عامر خیری عضو گروه علوم ورزشی دانشگاه ایلام و دبیر علمی این کنفرانس با اعلام این خبر، اظهار داشت: از آنجا که همیشه تأکید بر پیوند بین بخش‌های علمی و اجرایی ورزش مطرح بوده و به منظور هم افزایی تلاش‌ها، دانشگاه ایلام با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مشترک و با کمک دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و بخش‌‌های خصوصی سراسر کشور، کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت، را برای اولین بار در این سطح و در این حیطه برگزار می‌نماید. 

دکتر خیری، افزود: اهداف تعیین شده برای کنفرانس مذکور، رشد و توسعة دانش تربیت بدنی و علوم ورزشی با تأکید بر جنبه­های کاربردی و راهبردی آن در سطح کشور است.

دبیر علمی کنفرانس، دربارة محورهای کنفرانس، گفت: فیزیولوژی و تغذیه،  مدیریت، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی،  بیومکانیک، مهندسی و فناوری و  رفتار حرکتی و روانشناسی از جمله محورهای کنفرانس است.

دکتر خیری در زمینة تاریخ‌های مهم همایش، گفت: عللاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 18 مهر 1399 از طریق سامانه: http://ncsshi.ilam.ac.ir/fa/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند و  آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌ها 24 مهر 99، آخرین مهلت ثبت نام نهایی 28 مهر 99 و زمان برگزاری همایش 21 آبان 1399 می‌باشد.