شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آیین جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ایلام بصورت مجازی برگزار گردید

برای اولین با در ایران و با پیام دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیین جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ایلام بصورت مجازی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، آیین جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر صیدی معاون دانشجویی، دکتر امامی‌پور مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، رؤسای دانشکده‌ها و دانشجویان و خانواده‌های آنان، صبح امروز در محل سال آیت‌اله حیدری بصورت مجازی برگزار گردید.

در این مراسم، ابتدا پیام تصویری دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس پخش گردید، که نظر متن سخنرانی ایشان بصورت جداگانه منتشر می‌گردد.

در این مراسم ابتدا دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده‌های آنان، بیان کرد: خانواده‌ها مطمئن باشند که  با افتخار امانتی را که به ما سپردند با تمام وجود پاس داشتیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم که در تربیت آنان کوشا باشیم و علیرغم همه مشکلات و موانع، مدیریت دانشگاه ایلام با افتخار زمینه فارغ‌التحصیلی دانشجویان را فراهم نمود.

دکتر علی‌اکبری، یادآور شد: ابتدا نگرانی‌هایی وجود داشت، اما با تلاش همکاران اینجانب، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و در نهایت این جشن به صورت متفاوت و برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌گردد، که  با پیام تصویری معاون آموزشی وزیر علوم ملی شد و با بسترهای حوزه دانشجویی و فناوری اطلاعات دانشگاه بین‌المللی شد، بنایراین امروز جشنی متفاوت را تجربه می‌کنیم.

رئیس دانشگاه با اشاره به مشکلات منتج از پدیده کرونا، تصریح کرد: تهدید پدیده کرونا در دانشگاه ایلام تبدیل به فرصت گردید و زمینه استقرار آموزش الکترونیک و دولت الکترونیک را فراهم نمود.

دکتر علی‌اکبری، افزود: خوشحالم که سامانه آموزشی الکترونیکی همه دغدغه‌های دانشجویان را پاسخ خواهد داد و به دانشجویانی که دروس عملی آنها باقی مانده هم اطمینان می‌دهم، بدون دغدغه نگران نباشند که مجموعه معاونت آموزشی با اطلاع رسانی دقیق  و برنامه ریزی پلکانی و با دقت مشغول رصد شرایط هستند و امور به درستی پیش خواهد رفت.

دکتر علی‌اکبری، خاطرنشان کرد: یکی از تعاریف استعداد در حال حاضر قدرت انطباق با شرایط است و دانشگاه ما پیشتازی را به عنوان یکی از شعارهای کلیدی خود انتخاب کرده و امروز در خدمت شما این قدرت را به نمایش می‌گذارد، شرایطی که ما برای آن آماده نبودیم و اگر این شرایط ادامه داشته باشد سال آینده حتما به موقع ترم تحصیلی شروع خواهد شد و به موقع نیز پیش خواهد رفت.

در ادامه دکتر امامی‌پور مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم توضیاحتی را درباره روند اجرای این مراسم ارائه داد و سپس آقای دکتر صیدی در سخنان کوتاهی شرایط خاص دانشگاه ایلام در خدمات‌رسانی و کارآفرینی را تشریح کرد و سپس حجت‌الاسلام سراج رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی به نمایندگی از رؤسای دانشکده‌ها مطالبی را مطرح نمود.

شایان ذکر است، اجرای موسیقی توسط گروه دل‌‌آرام، نمایش کلیپ‌های طنز ارسالی دانشجویان، معرفی دانشجویان فارغ‌التحصیل در قالب دانشکده و معرفی دانشجویان فعال فرهنگی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

 

آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد آيين جشن فارغ‌التحصيلي و تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار گرديد