شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پروژه سردر اصلی دانشگاه ایلام طراحی و برای جانمایی به پیمانکار واگذار گردید

پروژه سردر اصلی دانشگاه ایلام طراحی شد، که بعد از تأیید اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف، برای جانمایی به پیمانکار واگذار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، طراحی و ساخت سازه‌های خاص و نمادین در همه نقاط جهان و علی‌الخصوص در مراکز دانشگاهی دارای اهمیت  بسزایی است و از طرفی طراحی و ساخت سردر  اصلی دانشگاه‌ها  به نوعی نماد آن دانشگاه و نمایانگر اهداف و خط مشی دانشگاه است که باعث ایجاد یک هویت خاص برای آن دانشگاه می گردد.

بنا به این گزارش: طراحی و احداث سردر اصلی دانشگاه ایلام یکی از برنامه‌های دانشگاه در سالهای 97 و 98 بود،  که فراخوان طراحی آن به شکل رقابتی برگزار شد و در نهایت از بین بیش از 20 اثر دریافتی، طرح پیشنهادی مهندس یوسف یوسفی مورد پذیرش قرار گرفت، که بعد از تأیید اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف، در اوایل ماه جاری جهت تهیه نقشه‌های فاز دو معماری – طراحی سازه، تأسیسات برقی و مکانیکی و جانمای به شرکت مشاور پارسه گستر واگذار گردید.

این گزارش می‌افزاید: جانمایی سردر، با ارائه سه پیشنهاد در مراحل داوری و انتخاب می‌باشد و همچنین بخشی از سازه سردر طراحی شده و توسط گروه مطالعات مهندسین مشاور، جهت کنترل به دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه ارائه شده است.

شایان ذکر است ماهیت این پروژه و محل قرارگیری در محل تردد به دانشگاه‌های استان، باعث می‌شود در آینده این سردر به عنوان یکی از اِلمان‌های مهم شهر ایلام خودنمایی کند.