شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بخشی از آزمون سراسری 1399 با حضور 4047 داوطلب در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد

دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ایلام، عنوان کرد: بخشی از آزمون سراسری 1399 با حضور 4057 داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دانشگاه ایلام، برگزار می‌گردد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام درباره روند برگزاری آزمون سراسری 1399، بیان داشت: این آزمون در نوبت صبح روزهای چهارشنبه 29، پنج شنبه 30، جمعه 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب، برگزار خواهد شد، که در سال جاری مجموعاً 14239 دواطلب شامل: 8307 نفر خانم و 5932 نفر آقا، در 12 حوزه در استان ایلام به رقابت خواهند پردخت.

دکتر نعمتی، افزود: به روال سال‌های گذشته، بخشی از این آزمون با حضور 4047 نفر، شامل: 1687 خانم و 2360 آقا، در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، یادآور شد: در راستای حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسایل موجود در حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی خواهند شد، که این روند از عصر دیروز آغاز شده است.

دکتر نعمتی افزود: همچنین تمام عوامل اجرایی، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کسانی که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاری آزمون ممانعت بعمل می‌آید.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام، اضافه کرد: در مرحله ورود و اجرای آزمون هم فاصله اجتماعی بر اساس ضوابط، رعایت می‌گردد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، خاطرنشان کرد: نمانیدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.