شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی میز خدمت در دانشگاه ایلام

معاون پشیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام، عنوان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، سامانه الکترونیکی میز خدمت در دانشگاه ایلام راه‌اندازی گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر احمد ملابهرامی معاون پشیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام با اعلام این خبر، بیان کرد: تحقق دولت الکترونیک یکی از برنامه‌های محوری دانشگاه ایلام است، که در سال جاری با توجه به پدیده کروناویروس این روند تسریع گردید و لذا با اهتمام و پی‌گیری همکاران اینجانب، سامانه میز خدمت الکترونیک دانشگاه ایلام به آدرس https://Ilam.ac.ir/support در اوایل هفته جاری راه‌اندازی گردید.

دکتر ملابهرامی، افزود: از طریق این سامانه انجام امور مربوط به ارزیابی، ترفیع و ارتقاء، حضور و غیاب و مرخصی، بازنشستگی و سابقه خدمت، کارگزینی، اتوماسیون اداری، بیمه تکمیلی ، امور رفاهی و معرفی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه برای دریافت تسهیات بانکی و همچنین فعالیت‌های مربوط به اداره‌های تدارکات، خدمات و نقلیه به صورت غیرحضوری ارائه می‌گردد.

معاون پشیبانی و منابع انسانی دانشگاه، با بیان اینکه این سامانه مزایای فراونی  دارد، یادآور شد: ارائه خدمات غیرحضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست‌ها، پاسخگویی مکانیزه و سریع، تسریع در امور محوله، چابکسازی سیستم ، کاهش مصرف کاغذ  و  دهها خدمت دیگر  از جمله مزایای سامانه میز خدمت الکترونیکی دانشگاه ایلام می‌باشد.

 دکتر ملابهرامی، با بیان اینکه باید دولت الکترونیک از حالت تزئینی خارج شود و گام عملی برای تحقق آن برداشته شود، تأکید کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع در روند تحقق دولت الکترونیک بعنوان یکی از برنامه‌های محوری دانشگاه ایلام برداشته شد.