شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بخشی از آزمون کارشناسی ارشد 1399 در دانشگاه ایلام برگزار گردید

بخشی از آزمون کارشناسی ارشد 1399،  با موفقیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، آزمون کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی،  همزمان با سراسر کشور، در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، 16، 17 و 18 مرداد 1399 در حوزه های امتحانی در سه دانشکده فنی و مهندسی، کشاورزی و ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

بنا به این گزارش: با توجه به وجود پدیده بیماری کرونا، فضاهای حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی شدند و تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت گردید و کلیه عوامل اجرایی، انتظامات و داوطلبان از ماسک استفاده کردند.

یادآور می‌شود: صبح روز پنجشنبه 16 مرداد، آقای بسطامی معاون برنامه‌ریزی استانداری به همراه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه، از محل‌های برگزاری آزمون در دانشگاه ایلام بازدید بعمل آوردند.

بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد بخشي از آزمون کارشناسي ارشد 1399 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد