شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

راه اندازی وبسایت های جدید مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام

دکتر حمزه صالحی پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام، عنوان کرد: به منظور اطلاع‌رسانی بهتر و تسریع در خدمات‌رسانی به فناوران و نوآوران، وبسایت‌های جدید مجتمع نوآوری و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام راه‌اندازی گردید و وبسایت‌ مرکز نوآوری  نیز بازطراحی شد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر صالحی پور با بیان این خبر، اظهار داشت: همچنین سامانه فناور برتر به عنوان یک سامانه یکپارچه جهت ثبت اطلاعات و ارزیابی هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ایلام، راه‌اندازی گردید.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه، یادآور شد: وبسایت‌های جدید علاوه بر اینکه زمینه تسریع در امر خدمات رسانی به فناوران و نوآوران را فراهم می‌کنند، قابلیت پذیرش آنلاین اولیه از طریق سامانه مرکز رشد نیز فراهم گردیده است و لذا نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد و فقط شخص مورد نظر  کافیست فرم‌های مربوطه را بصورت آنلاین تکمیل نموده و منتظر ارسال جوابیه از طرف مرکز رشد جهت ادامه فرآیندهای پذیرش باشد.

دکتر صالحی پور، افزود: در این وب سایت‌ها، خدماتی برای آینده و افق مراکز پیش بینی شده است، که فراهم سازی زیرساخت‌های مربوطه در دست اقدام است.

لینک وبسایت‌های فوق الذکر:

وبسایت مجتمع نوآوری و فناوری: http://cit.ilam.ac.ir

وبسایت مرکز رشد واحدهای فناوری: http://roshd.ilam.ac.ir

وبسایت مرکز نوآوری: http://ino.ilam.ac.ir

سامانه فناور برتر: http://toptech.ilam.ac.ir