شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام عضو هیأت علمی جذب می‌ کند

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دبیر هیأت جذب دانشگاه ایلام، گفت:  فراخوان 1401 جذب اعضای هیأت علمی، که قرار بود در اردیبهشت ماه جاری اعلام شود، بنا به دلائلی تا تیرماه سال جاری به تعویق افتاد.

    به گزارش روابط عمومی،دکتر کوخایی زادهبا باین این خبر اظهار داشت: دانشگاه ایلام با توجه به برنامه‌ای که در جذب اعضای هیأت علمی شایسته از بین دانش آموختگان برجسته دانشگاه‌های معتبر کشور دارد، در این فراخوان با توجه به سهمیه‌ تخصیصی خود به وسیله دفتر نظارت و ارزیابی وزارت عتف، درخواست‌های گروه‌های متقاضی جذب اعضای هیأت علمی جدید در دانشکده‌های مختلف را در سامانه جذب وزارت علوم بارگذاری نموده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: متقاضیان محترم می توانند درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، با مراجعه به سایت مرکز جذب به آدرس: https://applicant.markazjazb.ir/account/login  نسبت به ثبت نام در فراخوان ادقام نمایند. 

دبیر هیأت جذب دانشگاه ایلام، یادآور شد: ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ساعت 10صبح روز دوشنبه بیستم تیرماه شروع شده و تا ساعت 14 روز یکشنبه دوم مرداد ادامه خواهد داشت.