شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور فعال چهار تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام در راه اندازی و توسعه شرکت های دانش بنیان در استان ایلام

رشد شرکت های دانش بنیان، یکی از رویدادهای مهم چند سال اخیر استان ایلام می باشد که با همکاری، مساعدت و پشتیبانی دانشگاه ایلام انجام گرفته است/ چهار مورد از این شرکت ها توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام راه اندازی گردیده است که خدمات متنوع و مطلوبی را ارائه می دهند.

  به گزارش روابط عمومی، رشد شرکت های دانش بنیان یکی از رویدادهای مهم چند سال اخیر استان ایلام است که با همکاری دانشگاه ایلام تحقق یافته و اخذ مجوز و توسعه فعالیت این نوع شرکت ها در استان ایلام، بومی و تثبیت شده است و خوشبختانه  در این زمینه چهار تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام به شرح ذیل دارای شرکت دانش بنیان هستند که در سطح مطلوبی به ارائه خدمات می پردازند:

1-شرکت «آذین پردیس ایلام» با مدیر عاملی دکتر مهدی صیدی دانشیار دانشکده کشاورزی

   حوزه فعالیت شرکت آذین پردیس ایلام، ارائه خدمات فنی – مهندسی  طراحی، اجرای فضای سبز و تولید و فراوری گیاهان دارویی می باشد.

2- شرکت  «کاوش الکترونیک سوشیان» با مدیر عاملی دکتر مسعود باقلانی استادیار دانشکده فنی و مهندسی

  از آغاز تاکنون نه پروژه تحقیقاتی صنعتی مهم در حوزه های صنایع نفت و گاز، برق، سیستم اندازه گیری، رفع ایراد سویچ های ارتعاشی، فن های هوایی پالایشگاه گاز، سیستم های تصفیه آب، سیستمهای ضد برق دزدی، سیستم های هوشمند سازی و بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان در شرکت کاوش الکترونیک سوشیان  انجام گرفته است.

3- شرکت تعاونی «رامان پرداز غرب» با مدیر عاملی دکتر مظفر بگ محمدی استادیار دانشکده فنی و مهندسی

  فعالیت شرکت رامان پرداز غرب، در زمینه طراحی و تولید اپلیکیشن موبایل، طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و طراحی و تولید نرم‌افزارهای سفارشی دیسکتاپ می باشد.

4- شرکت «زیست داده پرداز آکا» با مدیرعاملی دکتر محمد تنهایی استادیار دانشکده فنی و مهندسی

حوزه فعالیت شرکت «زیست داده پرداز آکا، تحلیل داده های پزشکی و انفورماتیک پزشکی است.