شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معرفی 51 داوطلب مقطع دکتری توسط سازمان سنجش برای ثبت نام به دانشگاه ایلام

برای سال تحصیلی جدید در مجموع 51  داوطلب  مقطع دکتری در 13 رشته گرایش توسط سازمان سنجش برای ثبت نام به دانشگاه ایلام معرفی شدهاند.

   به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر مینا پیرزادنیا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با اعلام این خبر، بیان داشت: بر اساس اعلام سازمان سنجش، 51 نفر در 13 رشته گرایش در دورههای روزانه و نوبت دوم سال تحصیلی 99-98 در مقطع دکتری تخصصی (Ph.d) دانشگاه ایلام پذیرفته شدند که ثبت نام از آنان به صورت غیر حضوری و در دو مرحله در حال انجام است.

خانم دکتر پیرزادنیا، افزود:  ابتدا ثبتنام الکترونیکی داوطلبات از روز دوشنبه مورخ 11 شهریور تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 18 شهریور از طریق سامانه گلستان در حال انجام است که بعد از اتمام این مرحله، پذیرفته شدگان از روز دوشنبه 11 شهریور  الی روز شنبه مورخ 20 شهریور 1398 مدارک درخواستی را از طرق پست به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ارسال می‎کنند.

عضو شورای آموزشی دانشگاه، اضافه کرد: تاکنون مدارک جمع زیادی از پذیرفته شدگان وصول شده است و کارشناسان حوزه تحصیلات تکمیلی پس از بررسی  و صحت سنجی مدارک مربوط به ثبت نام الکترونیکی و تطبیق مدارک ارسالی با اطلاعات ثبت نامی، پذیرش دانشجویان را تأیید نهایی می نمایند و در مرحله بعد انتخاب واحد برای ترم اول این دانشجویان در دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تصریح کرد: کلیه­ ی پذیرفته ­شدگان ملزم به انجام هر دو مرحله ثبتنام می باشند و در صورت عدم انجام هر یک از مراحل مربوطه، ثبت نام پذیرفته شدگان کان لم یکن تلقی می ­گردد.