شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دومین بازدید رئیس دانشگاه از روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی

برای دومین بار متوالی، رئیس دانشگاه ایلام از روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار‌ها قرار گرفت.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با اتمام روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی و آماده شدن دانشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه به همراه  دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی، دکتر میراببالو مدیر امور دانشجویی و حاجی شکوهنده رئیس اداره سراهای دانشجویی صبح دیروز از سراهای دانشجویی شهید مطهری، شهید ورمزیار و پردیس خواهران بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه، ضمن ارزیابی روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی و با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران حوزه معاونت دانشجویی، بر اهمیت فراهم کردن محیطی مناسب برای رفاه دانشجویان تأکید کرد.

دومين بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي دومين بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي دومين بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي دومين بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي دومين بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي