شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه از روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی

رئیس دانشگاه ایلام از روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار‌ها قرار گرفت.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با اتمام روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی و آماده شدن دانشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر علی‎ اکبری رئیس دانشگاه به همراه  دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی و حاجی شکوهند مدیر امور سراهای دانشجویی صبح دیروز از سراهای دانشجویی مطهری، ورمزیار و پردیس خواهران بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه، ضمن ارزیابی روند بهسازی و نوسازی سراهای دانشجویی، بر تسریع در این روند و اتمام آن در موعد مقرر  تأکید کرد و سپس از امکانات و تجهیزات سراهای دانشجویی بازدید بعمل آورد.

دکتر علی اکبری هنگام این بازدید، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران حوزه معاونت دانشجویی، بر اهمیت فراهم کردن محیطی مناسب برای رفاه دانشجویان تأکید کرد.

در جریان این بازدید دکتر صیدی سرپرست معاونت دانشجویی ضمن خیرمقدم به دکتر علیاکبری و تشکر از حسن توجه ایشان به امور سراهای دانشجویی، خاطرنشان کرد که به علت مشکلات متعدد سراهای دانشجویی، بهسازی و نوسازی این سراهها در تابستان سال جاری در دستور کار قرار و علیرغم تعطیلات تابستانی دانشگاه و با تلاش مجموعه همکاران معاونت دانشجویی، بهسازی و نوسازی این سراها به خوبی در حال انجام است و ان شاءالله ظرف چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

 

بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي