شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه دفتر نشریات دانشگاه ایلام درباره «جشنواره ملی تیتر11»

  مدیران مسئول نشریات دانشجویی و صاحبان آثار برای شرکت کردن در جشنواره باید در سامانه (www.titr11.ir) ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز را وارد و آثار را بارگذاری کنند. هر فرد فقط می‌تواند آثار خود را در جشنواره ثبت کند و در صورت عدم مطابقت مشخصات صاحب اثر با مشخصات ارسال کننده (کاربر سامانه) اثر مربوطه در هر مرحله ای که باشد از جشنواره حذف خواهد شد.

   در بخش آثار برگزیده در هر کدام از رسته‌ها باید فایل همه صفحاتی که مطلب مورد نظر در آن چاپ شده ارسال شود و اگر مطلب مورد نظر چند صفحه را به خود اختصاص داده است تمام صفحات باید فشرده (rar)شده و سپس ارسال شود
  در خصوص آثاری که کل صفحه به آن اختصاص ندارد، شرکت کنندگان باید عنوان  و یا جانمایی اثر (خبر، تیتر، عکس و ...) در صفحه ای که اثر در آن منتشر شده است را هنگام بارگذاری در کادری که به همین منظور تعبیه شده مشخص کنند، در غیر این صورت آن اثر داوری نخواهد شد.

در رسته گرافیک و صفحه‌آرایی شرکت‌کنندگان باید کل نشریه را بارگذاری کنند، ضمناً نام صفحه آرای نشریه الزاماً باید در شناسنامه نشریه درج شده باشد.

 بعد از تایید آثار توسط کارشناس دانشگاه هیچ گونه تغییری(اعم از فایل اثر، نام دانشگاه، نام صاحب اثر، نام نشریه نام مدیر مسئول و .....) ممکن نیست و در صورت وجود اشتباه اثر مربوطه حذف می شود

هر فرد می تواند در هر یک از رسته‌های بخش آثار و بخش ویژه تا سه اثر ارسال نماید، و سامانه به صورت خودکار اجازه ثبت بیش از سه اثر در هر رسته توسط کاربر را نمی‌دهد. لذا شرکت کنندگان باید سه اثر از بهترین آثار خود را در جشنواره شرکت دهند.

تبصره: محدودیتی برای ارسال آثار متفاوت در رسته های متفاوت وجود ندارد.

  هر شماره از نشریه صرفاً در یک رسته قابل ارسال است و ارسال یک شماره از نشریه در بیش از یک رسته تخلف محسوب می‌شود، اما ارسال شماره های متفاوت یک نشریه در رسته های متفاوت تا سقف سه شماره بدون اشکال است.

تبصره: هر اثردر بخش آثار و بخش ویژه (به استثنای رسته نویسندگان برتر) و هر شماره نشریه در بخش نشریات و بخش مجازی  صرفاً در یک رسته قابل ارسال است.

چنانچه قصد دارید تمامی شماره های یک نشریه را در یک رسته ثبت و ارسال نمایید باید در بخش ارسال نشریات یک شماره از آن را بارگذاری کرده و شماره های مختلف آن را در قسمت بارگذاری شماره های نشریه (که در نوار عمودی صفحه اصلی سامانه مشخص است) بارگذاری نمایید.

به عنوان مثال مدیرمسئول یک نشریه با زمینه انتشار فرهنگی که دارای چندین شماره است باید یک شماره از نشریه خود را در رسته ی فرهنگی ثبت و ارسال کرده و سپس در قسمت بارگذاری شماره های نشریه اقدام به ارسال شماره های دیگر نماید.

مرحله اول: ثبت نام و بارگذاری یک شماره از نشریه در یک رسته مشخص بخش نشریات برتر
مرحله دوم: کلیک بر روی قسمت بارگذاری شماره های نشریه، انتخاب نشریه خود و بارگذاری تمامی شماره های آن نشریه(شماره هایی که در بازه ی زمانی مورد نظر جشنواره منتشر شده باشند).

نشریاتی که زمینه انتشار آنها متنوع است(به عنوان مثال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی) می توانند شماره های مختلف نشریه ی خود را حداکثر در سه رسته ثبت و ارسال نمایند.

بدینصورت که اگر نشریه‌ای با زمینه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منتشر میشود؛ به عنوان مثال شماره اول آن در رسته فرهنگی، شماره دوم در رسته اجتماعی و شماره سوم در رسته سیاسی بارگذاری شود. توجه داشته باشیم که یک شماره تنها در یک رسته قابل ثبت و ارسال بوده ولی بارگذاری شماره های دیگر در رسته های دیگر با رعایت سقف سه رسته بلامانع است.

تشخیص رسته نشریه صرفاً با شرکت کننده است که باید بر اساس غلبه موضوعی نشریه خویش(مانند فرهنگی، سیاسی، صنفی و ...) رسته مرتبط را انتخاب می کند. اگر در نشریه هیچ موضوعی غلبه محتوایی نداشته باشد، آن نشریه می‌تواند در رسته نشریات عمومی بارگذاری شود.

هر دانشجو میتواند یک حساب کاربری داشته باشد و ساختن بیش از یک حساب کاربری تخلف محسوب شده و منجر به حذف کلیه آثار متخلف می‌شود.

اطلاعيه دفتر نشريات دانشگاه ايلام درباره «جشنواره ملي تيتر11»