شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کسب مقام دوم انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی در رویداد ملی ایده بازار

محمد فتاحی، دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع موفق به کسب مقام دوم رویداد ملی ایده گردید.

  به گزارش روابط عمومی، مرحله نهایی دومین رویداد ملی ایده‌ بازارخوراک و نوشیدنی با حضور مسئولین وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور،  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و صاحبان صنایع مطرح کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.

 در این مرحله محمد فتاحی، دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی و اعضای انجمن (مسلم شاهمرادی، سینا خاکپور،  پانیذ میرزابیگی، پردیس لطفی، رضوان عیدیان و محدثه خانی)، با حمایت ‌های  استاد مشاور خود آقای دکتر محمدیار حسینی موفق به کسب مقام دوم با ایده جدید "استفاده از پودر عدسک آبی در صنایع غذایی" شدند که  و مورد توجه بخش خصوصی حاضر در این رویداد قرار گرفت.

  شایان ذکر است در این رویداد ملی ایده‌های فراوانی حضور داشتند  که پس از 4 مرحله ارائه طرح و داوری آن طی سه ماه، انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی توانست  به مقام دوم دست یابد.

ایده بازار زیست بومی دانش بنیان می باشد که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به روزترین و کارآمدترین روش های توسعه کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش های بومی شده موثر در کشور دارد.

  حوزه فعالیت ایده بازار شامل برگزاری رویدادها جهت شناسایی ایده ها و ایده پردازان برتر و هدایت ایده های برگزیده به دفتر سرمایه گذاران این زیست بوم می باشد.

 ایده بازار را می توان به نوعی  پل ارتباطی بین صنعت، جامعه علمی و مردم عادی دانست و  این رویداد جزئ  بخش تحقیق و توسعه صنایع در سطح دانشگاه‌های ایران و مردم عادی به حساب می اید  و وظیفه اطلاع رسانی بین عرصه‌های نام برده را بر عهده دارد.

کسب مقام دوم انجمن علمي دانشجويي علوم و مهندسي صنايع غذايي در رويداد ملي ايده بازار