شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

افتتاحیه اولین جشنواره رویش در دانشگاه برگزار گردید

اولین جشنواره رویش در قالب 12 غرفه برای نمایش توانمندی ها و دستاوردهای کانون های دانشجویی آغاز به کار کرد.

  به گزارش روابط عمومی، افتتاحیه اولین جشنواره رویش در دانشگاه ایلام، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، صبح دیروز در محوطه روبروی سلف سرویس خواهران برگزار گردید.

  جشنواره رویش به عنوان عرصه تجلی توانمندی ها و استعدادهای کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت­ های قابل توجه کانون­ ها است که برای نخستین بار به صورت دانشگاهی در دانشگاه ایلام از تاریخ 97/0.9/18 لغایت 97/09/20 برگزار می ­گردد.

  اولین جشنواره کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در دانشگاه برگزار می گردد که بخش رقابتی شامل انتخاب کانون برگزیده از نگاه داوران و بازدیدکنندگان، دستاوردهای فردی و گروهی و ایده ها و طرح های نو و برگزیده می باشد و قسمت غیر رقابتی شامل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانونی و انتخاب چهره های شاخص کانون و همچنین برگزاری نشست و کارگاه می ­باشد.

  در برگزاری این نمایشگاه، 13 کانون هر کدام در یک غرفه فعالیت ها و برنامه های خود را اجرا خواهند کرد و در پایان مراسم اختتامیه از سه غرفه برتر از دید داوران و همچنین غرفه برتر از نگاه بازدیدکنندگان تقدیر خواهد شد.

  رویکرد جشنواره رویش تقویت کارآفرینی اجتماعی، افزایش شور و نشاط دانشجویی، تقویت ابعاد کیفی کانون ها و زمینه سازی برای بروز و ظهور خلاقیت های دانشجویی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، مهارتی است. این رویکرد حکایت از ایجاد یک فضای تعاملی جدید برمبنای جذب حداکثری دانشجویان در مجموعه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان دارد.

مراسم اختتامیه روز سه شنبه مورخ 97/09/20 ساعت 10 صبح در محل سالن آیت اله حیدری برگزار  خواهد شد.

 

افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد افتتاحيه اولين جشنواره رويش در دانشگاه برگزار گرديد