شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی

به مناسب بزرگداشت روز دانشجو، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران بصورت جداگانه بازدید بعمل آوردند.

  به گزارش روابط عمومی، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو؛ دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، به همراه دکتر رضازاده، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و دکتر میراب بالو، سرپرست مدیریت دانشجویی، شب پنج شنبه مورخ 97/09/15 در خوابگاه های دانشجویی دختران حضور یافت و شب جمعه مورخ 97/09/16 با همراهی دکتر شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر رضازاده، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و دکتر میراب بالو، سرپرست مدیریت دانشجویی از خوابگاه پسران دانشگاه بازدید بعمل آوردند.

  در این بازدیدها، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و هیأت همراه ضمن ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، از امکانات و تجهیزات خوابگاه ها، وضعیت نمازخانه ها، سالن های ورزشی  و امکانات تاسیساتی خوابگاه ها بازدید کردند و از نزدیک در جریان امورات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفتند.

 در ادامه، دانشجویان به بیان نظرات، پییشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و رئیس دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان و تبریک روز دانشجو، بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش دانشجویان تأکید نمودند و رسیدگی به مشکلات آنان را یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت دانشگاه عنوان کردند.

بازديد رئيس دانشگاه از خوابگاه هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از خوابگاه هاي دانشجويي بازديد رئيس دانشگاه از خوابگاه هاي دانشجويي