شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گردید

جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه در 13 محور و 41 غرفه، در دانشگاه افتتاح گردید.

  به گزارش روابط عمومی، با همکاری دانشگاه ایلام و بنیاد نخبگان استان و با هدف شناسایی، هدایت و حمایت اخترعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری‌ سازی تا رسیدن به نقطه تولید انبوه و ثروت‌آفرینی، جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه در دانشگاه ایلام با حضور دکتر درویشی معاون اقتصادی استانداری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دکتر نعمتی معاون آموزش و. تحصیلات تکمیلی، صبح امروز در محل ساختمان قلم چی افتتاح گردید.

 این جشنواره با حضور 10 استان و مشارکت 15 استان دیگر، در 13 حوزه مهندسی صنایع، برق و قدرت، شیمی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، پزشکی، دارو، کشاورزی، مهندسی پلیمر، سلامت و مهندسی عمران در 41 غرفه و به مدت 2 روز برگزار می گردد. برای داوری اختراعات این جشنواره، 25 داور از سطح کشور و استان دعوت شده اند که بعد از داوری 88 اثر پذیرفته شده، فردا نفرات برتر انتخاب می گردند.

  دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام در حاشیه افتتاح این جشنواره، بیان داشت: برگزاری این گونه جشنواره‌ها  زمینه رقابت، تغییر فرهنگ کسب و کار و تجاری سازی محصولات و نیز ارتقای ارزش آنها را فراهم می آورد و صاحبان اختراعات و ایده های می توانند با مذاکره و مشاوره زمینه جذب تسهیلات مالی را فراهم نمایند.

 

جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد جشنواره منطقه اي اختراعات و ابتکارات رويش زاگرس و زردکوه در دانشگاه افتتاح گرديد