شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور اولین دانشجوی دکتری خارج از کشور جهت گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه ایلام

خانم هلیله فیاض دانشجوی دکتری رشته حقوق نانو تکنولوژی دانشگاه ملی مالزی (UKM) بعنوان اولین دانشجوی دکتری خارج از کشور جهت گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه ایلام حضور یافت.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای عملیاتی شدن تفاهم نامه منعقده فی مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه های کشور مالزی، خانم هلیله فیاض دانشجوی دکتری رشته حقوق نانو تکنولوژی دانشگاه ملی مالزی (UKM)، بعنوان اولین دانشجوی دکتری خارج از کشور به راهنمایی دکتر پرویز باقری استادیار حقوق دانشکده ادبیات و علوم انسانی، جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی در دانشگاه ایلام حضور یافت.

  خانم هلیله فیاض علاوه بر جمع آوری داده های پژوهشی، با دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، اساتید و دانشجویان دانشکده ادبیات دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  همچنین پروفسور لطیف مدیر بخش تمدن و میراث  دانشگاه اسلام (UIM) و همسر خانم هلیله فیاض که ایشان را همراهی می کرد، با دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ملاقات و گفتگو کرد.

  دکتر علی اکبری پس از خوشامدگویی به پروفسور لطیف و ، با اشاره به دیدار هیأت پوترای مالزی در سال 96 از دانشگاه ایلام و سفر خود به کشور مالزی و دیدار از سه دانشگاه پوترا UPM، دانشگاه فن آوری UTM  و  دانشگاه  ملی UKM ، بر عزم جدی دانشگاه ایلام برای توسعه همکاری با دانشگاه های کشور مالزی و آمادگی برای همکاری و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه اسلام (UIM) تأکید کرد و خواستار برگزاری کارگاه مشترک، اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک و تبادل استاد و دانشجو بین دو دانشگاه شد.

  در این دیدار پروفسور لطیف با ابراز خرسندی به جهت حضور در دانشگاه ایلام، از توسعه همکاری دانشگاه ایلام و دانشگاه اسلام (UIM) اظهار خوشوقتی نمود و از پیشنهادات دکتر علی اکبری استقبال کرد.

حضور اولين دانشجوي دکتري خارج از کشور جهت گذراندن فرصت مطالعاتي در دانشگاه ايلام حضور اولين دانشجوي دکتري خارج از کشور جهت گذراندن فرصت مطالعاتي در دانشگاه ايلام حضور اولين دانشجوي دکتري خارج از کشور جهت گذراندن فرصت مطالعاتي در دانشگاه ايلام