شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه از نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور

رئیس دانشگاه در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور حضور یافت و از غرفه پارک علم و فناوری ایلام در این نمایشگاه بازدید کرد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، صبح امروز در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که در تاریخ 3 الی 6 دی ماه 97 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود، حضور یافت و از غرفه پارک علم و فناوری ایلام در این نمایشگاه بازدید کرد.

  دکتر علی اکبری در این بازدید با ابراز خرسندی از وضعیت غرفه پارک علم و فناوری ایلام در نمایش محصولات فناورانه و دانش بنیان، ابراز امیدواری کرد روند کنونی توسعه شرکت های دانش بنیان که با اهتمام دانشگاه ایلام روند راه اندازی آنها در استان ایلام بومی شده است، همچنان ادامه یابد و استان ایلام جایگاه خوبی را در سطح کشور در این زمینه کسب نماید.

بازديد رئيس دانشگاه از نوزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار کشور بازديد رئيس دانشگاه از نوزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار کشور بازديد رئيس دانشگاه از نوزدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار کشور