شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پس از 46 سال محقق گردید؛ حل و فصل اختلافات ملکی دانشگاه ایلام و مالکین مشاعی سنددار

در ادامه موفقیت های دانشگاه ایلام، پس از 46 سال و با رایزنی و اهتمام رئیس محترم دانشگاه، حل و فصل اختلافات ملکی دانشگاه ایلام و مالکین مشاعی سنددار محقق گردید.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر پرویز باقری مشاور رئیس و مدیر حقوقی دانشگاه، با اعلام این خبر بیان کرد: با پی گیری ها و تلاش های ریاست باکفایت دانشگاه و اهتمام دفتر حقوقی، دانشگاه ایلام و مالکین مشاعی سنددار با انعقاد تفاهم نامه ای به اختلافات ملکی 46 ساله خود خاتمه دادند.

  مشاور رئیس و مدیر حقوقی دانشگاه، افزود: از بدو تأسیس  دانشگاه ایلام تاکنون، موضوع اختلاف با مالکین مشاعی سنددار، همیشه یکی از دغدغه های اصلی  بوده و بالطبع از مأموریت های اساسی دفتر حقوقی دانشگاه نیز بوده، که این مهم در نهایت با لطف خدا و  با درایت، پی گیری، رایزنی و همراهی دکتر علی اکبری رئیس محترم و بخش های مختلف دانشگاه از جمله مدیریت طح های عمرانی حل و فصل گردید.

  دکتر باقری، اضافه کرد: مدیریت حقوقی دانشگاه ایلام لازم می داند، از تلاش های مدیر قبلی این دفتر و کلیه عزیزانی که دلسوزانه در راستای حل مشکل مذکور و سایر مسائل دانشگاه همت داشته اند و در تسریع و تسهیل آن تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی نماید.

  مشاور رئیس و مدیر  حقوقی دانشگاه، تأکید کرد: حل و فصل موضوع املاک دانشگاه، راه را برای مستند سازی بقیه املاک هموار ساخته و ان شاء الله در آینده ی نزدیک، ضمن فراغت از کلیه مزاحمت های ناخواسته، طرح دعاوی غیر ضروری مرتفع و امکان اخذ سند مالکیت کلیه املاک دانشگاه ایلام فراهم خواهد گردید.