شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فراخوان شرکت در نشست بررسی مناسبات تاریخی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق

  گروه همکاری های علمی و بین المللی با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در نظر دارد در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های ایلام و واسط عراق،‌ به صورت ادواری نشست های تخصصی و علمی در حوزه های مختلف برگزار نماید.

  در این راستا اولین نشست با عنوان «­بررسی مناسبات فرهنگی دو کشور با تأکید بر اربعین» در تاریخ 6 و 7 آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار گردید و بر طبق برنامه ریزی انجام گرفته قرار است، نشست دوم با عنوان «بررسی مناسبات تاریخی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق» در اواخر سال جاری در دانشگاه واسط برگزار شود، لذا از همکارانی که مایل هستند برای ارائه مقاله در این نشست حضور داشته باشند، درخواست می گردد، ‌مقالات خود را حداکثر تا تاریخ روز یکشنبه 97/10/30 به دفتر همکاری های علمی و بین المللی تحویل دهند. همچنین کسانی که  علاقمند به انجام پژوهش های مشترک با محققان طرف مقابل هستند، می توانند به منظور بازدید و مذاکره هیأت اعزامی دانشگاه ایلام را همراهی نمایند.

  لازم به ذکر است بر اساس اعلام معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام، از سه طرح پژوهشی برتر مشترک در حوزه های مختلف مناسبات ایران و عراق حمایت مالی خواهد شد و نحوه حمایت پس از تصویب در شورای پژوهشی اعلام خواهد گردید

  شایان ذکر است نشست های تخصصی بعدی نیز به موضوعات اجتماعی، اقتصادی،‌ سیاسی،‌گردشگری و ... اختصاص خواهند یافت.