شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام در مرز مهران بازدید کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور در بازدید از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام در مرز مهران، از اقدامات دانشگاه ایلام در خصوص پیاده روی اربعین تقدیر کرد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آستانه اربعین حسینی، دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور، شب پنج شنبه  97/08/02 از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام در مرز مهران بازدید کرد و با تقدیر از اقدامات دانشگاه ایلام در خصوص پیاده روی اربعین، خواستار اهتمام دانشگاهیان برای شناخت تمام ابعاد و ظرفیت های اربعین شد.

 دکتر غفاری با تأکید بر اهتمام دانشگاهیان کشور نسبت به اربعین ابا عبدالله الحسین، بیان داشت: جامعه دانشگاهیان ایران اسلامی دوشادوش دیگر قشرها با حضور پرشور در راهپیمایی اربعین عشق و ارادت خود به امام حسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت نشان خواهد داد.

  رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور، افزود: این همایش بزرگ ظرفیت ‌ها و پتانسیل ‌هایی دارد و برای همین جامعه دانشگاهی کشور باید پژوهش در این حماسه بزرگ را در دستور کار خود قرار دهند تا ظرفیت ها و پیام های معنوی آن در اختیار جامعه قرار گیرد.

 

 

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران بازديد کرد معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران بازديد کرد معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از موکب شهداي هسته اي دانشگاه ايلام در مرز مهران بازديد کرد