شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه مهم خدمات مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه

  به استحضار دانشگاهیان عزیز می رساند، از تاریخ 7 آبان ماه سال جاری، شناسه کاربری یکتا برای اشخاصی که آدرس پست الکترونیکی و کد ملی صحیح آنها در سامانه یکتا درج نگردیده باشد؛ غیر فعال خواهد شد. همچنین از تاریخ 7 آبان ماه سال جاری اطلاع رسانی دانشگاه، از طریق پست الکترونیکی دانشگاهی انجام می گیرد و تغییر کلمه عبور شناسه یکتا نیز تنها از طریق پست الکترونیکی غیردانشگاهی امکان پذیر می باشد.

  لازم به ذکر است امکان تغییر کلمه عبور توسط پیام کوتاه از دسترس خارج گردیده است و تنها از طریق پست الکترونیک ثبت شده در سامانه شناسه یکتا، ریست کلمه عبور امکان پذیر خواهد بود.

جهت ویرایش یا اضافه کردن پست الکترونیکی غیر دانشگاهی، شماره تلفن همراه و کد ملی  به قسمت تکمیل مشخصات سامانه شناسه یکتا (uid.ilam.ac.ir (مراجعه نمایید.

آن دسته از کاربرانی که پیش از این اقدام به ثبت ایمیل غیردانشگاهی خود نموده اند، لازم است تا با ورود به قسمت تکمیل مشخصات سامانه شناسه یکتا (uid.ilam.ac.ir (نسبت به بررسی و تایید پست الکترونیک خود اقدام نمایند.

 رمز یکبار مصرف تنها برای سامانه های تحت وب قابل استفاده می باشد و برای ارتباط با شبکه وایرلس دانشگاه کاربردی ندارد. کارشناسان مرکز فناوری دانشگاه از طریق سامانه پشتیبانی دانشگاه (support.ilam.ac.irآدرس پست الکترونیکی support@ilam.ac.ir و شماره مستقیم 08459241246 (داخلی 246) جوابگوی سوالات و مشکلات شما هستند.  خواهشمند است از مراجعه حضوری حتی الامکان خودارری فرمایید.

 راهنمای اتصال به شبکه دانشگاه برای تمامی دستگاه های رایج در سایت مرکز فناوری اطلاعات (itc.ilam.ac.ir)  موجود است.