شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه تکنیک‎های بافت شناسی در دانشگاه برگزار گردید

کارگاه تکنیکهای بافت شناسی با حضور تعدادی از دانشجویان در دانشگاه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، کارگاه تکنیکهای بافت شناسی با تدریس  دکتر سلمان سلطانی  دکتری PhD بافت شناسی دانشگاه تهران و کارشناس آزمایشگاه مرکزی با حضور تعدادی از دانشجویان صبح دیروز در محل آزمایشگاه هیستوتکنیک برگزار گردید.

  هدف از برگزاری این کارگاه، ارائه جدیدترین روشها در زمینه اصول تهیه مقاطع میکروسکوپی و رنگ آمیزی بافتی بود که شرکت کنندگان با مبانی تئوری و عملی موضوع فوق آشنا شدند. در بخش عملی اصول نمونه برداری از حیوان آزمایشگاهی، فیکس کردن نمونه های بافتی، پاساژ دادن نمونه، تهیه قالب بافتی و اصول رنگ آمیزی مقاطع بافتی انجام شد.

  آشنایی دانشجویان با تجهیزات جدید آزمایشگاهی مرتبط با بافت شناسی بخش دیگری از برنامه این کارگاه آموزشی بود و در ادامه، دانشجویان با اصول کار با نرم افزار آنالیز تصویر و عکسبرداری از لامهای مقاطع بافتی، آشنا گردیدند.

  در پایان بر اساس نظر سنجی به عمل آمده، این کارگاه از لحاظ محتوای عملی و تئوری مفید و مورد نیاز برای پژوهشگران، ارزیابی گردید.

کارگاه تکنيک‎هاي بافت شناسي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه تکنيک‎هاي بافت شناسي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه تکنيک‎هاي بافت شناسي در دانشگاه برگزار گرديد