شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ترم تابستانه‎ سال جاری دانشگاه ایلام با حضور 980 دانشجو برگزار گردید

ترم تابستانه‎ سال جاری دانشگاه ایلام با حضور 980 دانشجو از دانشگاه ایلام و دانشگاه های سطح کشور  و با ارائه 114 عنوان درس در قالب 294 واحد برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر محسن توکلی مدیر امور آموزشی دانشگاه درباره روند برگزاری ترم تابستانه‎ی دانشگاه ایلام در سال جاری، بیان داشت: همزمان با بسیاری از دانشگاههای دیگر کشور و با هدف حل مشکل دانشجویان دانشگاه ایلام و سایر دانشگاهها، ترم تابستان سال جاری با تأکید بر ارتقای کیفیت در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

دکتر توکلی در مورد روند برنامهریزی این ترم، گفت: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه کار ثبت نام غیرحضوری و حضوری دانشجویان از تاریخ 15 لغایت 17 تیرماه انجام گرفت و بلافاصله کلاسهای آموزشی از تاریخ 22 تیرماه لغایت آخر مرداد ماه در محل دانشکده کشاورزی و با فراهم نمودن تمامی امکانات مورد نیاز برپا گردید و امتحانات نیز در هفته اول شهریورماه و با موفقیت و با نظم پیش بینی شده، انجام گرفت.

مدیر امور آموزشی دانشگاه درباره تعداد دانشجویان شرکت کننده، دروس ارائه شده و اساتید حاضر در ترم، اظهار کرد: این ترم با حدود 980 نفر دانشجو و با ارائه 114 عنوان درس در قالب 294 واحد با مدیریت و نظارت مستقیم اداره کل آموزش دانشگاه ایلام برگزار شد.

وی افزود: در برگزاری ترم تابستانی از توان اساتید مجرب با هماهنگی گروههای آموزشی استفاده شده است که این موضوع رضایت دانشجویان را به دنبال داشت.

دکتر توکلی با اشاره به کیفیت مسائل رفاهی در طول این ترم، تأکید کرد: در این ترم تمرکز مناسبی بر مسائل رفاهی دانشجویان اعمال گردید و به همین دلیل سرویسهای ایاب و ذهاب مناسب برای تمامی روزهای هفته در نظر گرفته شد و همچنین با توجه به غیر بومی بودن برخی از دانشجویان، خوابگاهی مجهز با ظرفیت نامحدود در نظر گرفته شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری موفق این ترم واحدهای مختلف دانشگاه همکاری صمیمانهای داشتند که از جمله میتوان به زحمات و اهتمام مدیران محترم گروههای آموزشی، کارشناسان محترم اداره کل آموزش و دانشکدهها، معاونت محترم دانشجویی، معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی، مسئولین  محترم دانشکده کشاورزی، کارشناسان محترم معاونت پژوهش و فناوری و حراست اشاره کرد.