شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی آشنایی با منشور حقوق شهروندی در دانشگاه ایلام برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با منشورحقوق شهروندی با هدف صیانت از حقوق شهروندی ویژه کارکنان دانشگاه ایلام برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، به همت دفتر برنامه، تحول اداری و بهره‎وری دانشگاه، کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با حضور تعداد زیادی از کارکنان صبح دیروز در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

مدرس این کارگاه آموزشی دکتر پرویز باقری مشاور رئیس و مدیر دفتر حقوقی دانشگاه، با اشاره به اصول بیست گانه حقوق شهروندی به تشریح کلیات منشور حقوق شهروندی در نظام اداری پرداخت.
دکتر باقری با بیان اینکه اهداف کارگاه و آموزش حقوق شهروندی ضرورت جامعه امروزاست، گفت: با توجه به ضرورت این مهم در جامعه، ملاحظات ویژه‌ای جهت فرهنگ‌سازی این منشور در نظر گرفته ‌شده است.

مشاور رئیس و مدیر دفتر حقوقی دانشگاه در ادامه توضیحاتی را در خصوص فرق حقوق شهروندی با قانون شهروندی، حقوق شهروندان در جامعه، راههای آشنایی و پیگیری حقوق شهروندی و فرآیند مربوط به آن در ادارت ارائه کرد.

در ادامه شرکت کنندگان نیز به بیان نظرات خود در زمینه اجرای حقوق شهروندی و موانع موجود در این زمینه پرداختند.

کارگاه آموزشي آشنايي با منشور حقوق شهروندي در دانشگاه ايلام برگزار شد کارگاه آموزشي آشنايي با منشور حقوق شهروندي در دانشگاه ايلام برگزار شد کارگاه آموزشي آشنايي با منشور حقوق شهروندي در دانشگاه ايلام برگزار شد کارگاه آموزشي آشنايي با منشور حقوق شهروندي در دانشگاه ايلام برگزار شد