شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه کمسیون دانشجویی استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار گردید

جلسه کمسیون دانشجویی استان ایلام با حضور دکتر نوذری معاون سیاسی امنتیتی استانداری صبح امروز در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، جلسه کمسیون دانشجویی استان ایلام با حضور دکتر علیاکبری رئیس دانشگاه، دکتر نوذری معاون سیاسی – امنتیتی استانداری، مسئولین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان و معاونین دانشگاه صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علیاکبری با اشاره به ارتقاء جایگاه دانشگاه ایلام در سطح کشور در حوزههای مختلف، به موفقیتها و کسب عناوین مختلف توسط دانشجویان دانشگاه در جشنواره‎ها و مسابقات ملی و منطقهای اشاره کرد و تأکید کرد سیادت دانشگاه ایلام در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد تأیید مقامات عالی وزارت عتف است که این مهم بواسطه اعتماد به دانشجویان و تلاش همکاران اینجانب به دست آمده است.

در ادامه این جلسه دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گزارش مختصری از موفقیتهای بدست آمده در پنج سال اخیر ارائه داد و سپس دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی روند برگزاری آزمونها و کنکور سراسری و مسائل مربوط به آن در دانشگاه ایلام را تشریح نمود.

در این نشست دکتر نوذری معاون سیاسی – امنتیتی استانداری با تأکید بر همدلی و همراهی سازمانها، ادارت و دانشگاههای استان برای  هر بهتر برگزار شدن کنکور سراسری در سال جاری، بر اهتمام، هماهنگی و ایجاد تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل و تأمین سلامت برگزاری کنکور سراسری تأکید کرد.

 

جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد جلسه کمسيون دانشجويي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزار گرديد