شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ارائه دو خدمت جدید توسط اداره کل آموزش دانشگاه ایلام به دانشجویان فارغ التحصیل

در راستای کیفیت بخشی به خدمات آموزشی دانشگاه ایلام، با قراردادی که با اداره پست استان منعقد گردید، امکان تحویل مدرک موقت و دانشنامه فارغ التحصیلان توسط پست فراهم گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر محسن توکلی مدیر امور آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستای کیفیت بخشی به خدمات آموزشی دانشگاه ایلام، امکان طراحی و تهیه مدارک ضد جعل (مدرک موقت و دانشنامه) و تحویل مدارک به فارغ التحصیلان توسط اداره پست فراهم گردید.

دکتر توکلی در زمینه طراحی و تهیه مدارک ضد جعل (مدرک موقت و دانشنامه)، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدارک صادر شده از طرف دانشگاه ایلام از نظر امنیتی و از طرف دیگر پدید آمدن روشهای جدید جعل مدارک دانشگاهی، با حمایتهای هیأت رییسه دانشگاه، قرارداد طراحی مدارک ضد جعل با یک شرکت معتبر منعقد شد و از این به بعد مدارک فارغالتحصیلی موقت و دانشنامه با استفاده از این روش صادر میگردد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه، افزود: انجام این کار ضمن بالا بردن کیفیت مدارک صادر شده، شکیلتر بوده و از صدور مدارک به سبک قبلی که بصورت دستی تکمیل میشدند نیز جلوگیری میشود.

عضو شورای آموزشی دانشگاه، اضافه کرد: در بین دانشگاههای کشور، دانشگاه ایلام جزو اولین دانشگاههایی است که این روش استفاده میکند.

دکتر توکلی در زمینه انعقاد قرارداد اداره کل آموزش دانشگاه ایلام با اداره پست برای تحویل مدارک به فارغ التحصیلان، گفت: با هدف کاهش مراجعه حضوری فارغالتحصیلان و کاهش هزینه برای آنان در مراجعات مکرر به دانشگاه، قراردادی با اداره کل پست استان ایلام منعقد شد که بر اساس آن مسئولیت تحویل مدارک به دانش آموختگان و سایر مراجعین بر عهده اداره پست خواهد بود.