شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هماهنگی مسئولان برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه ایلام برگزار گردید

نشست هماهنگی و توجیهی مسئولان، رابطین و مراقبین کنکور سراسری با حضور دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام با بیان اینکه کنکور سراسری برای داوطلبان و خانوادههای آنان دارای اهمیت زیادی است، بیان کرد: کنکور باید در محیطی آرام برگزار شود و برقراری نظم و آرامش سرلوحه امور قرار گیرد و عوامل اجرایی کنکور نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام جدی داشته باشند.

دکتر نعمتی از مسئولین حوزهها خواست تمام نکات لازم برای ایجاد یک فضای آرامشبخش برای شرکت کنندگان در این رویداد ملی رعایت شود .

در این جلسه ملزومات کنکور شامل دفترچه راهنمای اصول و سازمان اجرایی آزمون سراسری سال 98 و توضیحات لازم در خصوص نحوهی برگزاری و اجرا و توصیههای مراقبتی و حفاظتی به اعضاء شرکت کننده ابلاغ شد .

بنا بر این گزارش در این جلسه توجیهی شرح وظایف عوامل، شامل محافظت آزمون، روسای حوزه و مراقبین و رابطین و ساعت دریافت سوالات آزمون از حوزه اصلی به اطلاع شرکت کنندگان رسید .

 

نشست هماهنگي مسئولان برگزاري کنکور سراسري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي مسئولان برگزاري کنکور سراسري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي مسئولان برگزاري کنکور سراسري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي مسئولان برگزاري کنکور سراسري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست هماهنگي مسئولان برگزاري کنکور سراسري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد