دانشگاه ایلام در نظر دارد مناقصه عمومی خدمات (خرید، پخت و توزیع سلف سرویس خواهران و برادران) به شماره (2098000260000006 و 2098000260000007) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 1398/05/12 میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: 1398/05/12 لغایت 1398/05/17
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: 1398/05/28
زمان بازگشایی پاکت ها: 1398/05/28
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها
الف) آدرس: ایلام- بلوار پژوهش- دانشگاه ایلام
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: 41934-21
دفتر ثبت نام: 85193768 و 88969737